Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДБІР ЛІТЕРАТУРИ ТА ІНШИХ ІНФОРМАЦІЙНО-СТАТИСТИЧНИХ ДЖЕРЕЛ

Курсова робота виконується на основі глибокого вивчення літературних та статистичних джерел. Підбір і вивчення літератури для виконання курсової роботи є одним з важливих етапів роботи студента. Література по темі роботи може бути підібрана студентом за допомогою предметних і алфавітних каталогів бібліотек. Для цих цілей можуть бути використані каталоги книг, покажчики журнальних статей, спеціальні бібліографічні довідники, тематичні збірники літератури, що періодично випускаються окремими видавництвами.

Для виконання курсової роботи студенту необхідновикористовувати нормативні акти, що відповідають темі дослідження: закони України; укази Президента України; постанови уряду; відомчі нормативні акти та ін.

Крім цього, студенту доцільно використовувати монографії вітчизняних і зарубіжних авторів, підручники, навчальні посібники, довідники, а також статті, що публікуються в спеціальних періодичних виданнях та інтернеті.

Роботу над літературними джерелами варто розпочинати з вивчення законодавчих актів України, підручників, навчальних посібників. Це дозволить студенту визначити перелік розділів і коло питань, що відповідають темі дослідження. Потім вивчаються монографії і статті в журналах, для того щоб виявити негативні і позитивні сторони досліджуваної теми, визначити проблеми і різні шляхи їхнього вирішення, вибравши найбільш значимі, з погляду студента.

Поряд із зазначеними літературними джерелами можуть бути використані збірники наукових праць, збірники наукових статей і матеріали наукових конференцій. Записи прочитаного можуть бути зроблені у виді виписок, конспектів. Виписки з тексту роблять звичайно дослівно, у вигляді цитати. При цьому вибирають найбільш важливі, вагомі висловлення, основні ідеї, які необхідно процитувати в роботі. Після кожної цитати, запозиченого висловлення повинні бути посилання на їх автора і джерело. Тому при конспектуванні варто відразу ж робити посилання на автора і джерело інформації (назва, місце і рік видання, видавництво, номер сторінки).

Джерелами фактичної інформації можуть бути планові і звітні показники господарської діяльності, документація податкової, статистичної, бухгалтерської і поточної звітності, результати вибіркових спостережень, опитувань фахівців підприємства. Збір наукової інформації до теми необхідно поєднувати з аналізом опрацьованого матеріалу.

Для написання курсової роботи можно використати статистичні дані, що відповідають темі дослідження на макро- і мікроекономічному рівні. Особливу увагу варто приділити збору статистичних даних, що відповідають темі дослідження на макроекономічному рівні (у цілому поУкраїні та регіону). Зазначені дані можна знайти в різних статистичних збірниках, монографіях, підручниках, навчальних посібниках, періодичній літературі, в інтернеті, на офіційних сайтах Кабінету міністрів України, міністерств, відомств.

До основних матеріалів, що необхідні для виконання курсової роботи відносяться: установчі документи організації; річний бухгалтерський баланс (з додатками); статистичні звіти; плани роботи організації, установи; податкові звіти та інші дані, що випливають з теми роботи. Також студенти можуть виконувати дослідження на звітних даних фінансово-кредитних установ.

При обробці практичних матеріалів варто використовувати сучасні методи економіко-математичного аналізу (динамічні ряди груп, угруповання, середні величини і показники варіації, кореляційний аналіз і ін.).

За правильність і правдивість наведених у роботі статистичних даних відповідає її автор.

Нарешті підібравши та узагальнивши інформаційні джерела студент приступає до їх опрацювання.

 

4. ВИБІР ОБ`ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ

Об`єкт дослідження студент обирає самостійно. Ним може бути будь-яке підприємство, банківські установи, бюджетні установи, страхові компанії та органи державної влади і управління.

 


Читайте також:

  1. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IV. Список використаних джерел
  4. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  5. MOV приймач, джерело
  6. V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  7. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  8. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  9. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  12. Амортизація інших необоротних матеріальних активів




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИБІР ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ | СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.