МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Індивідуальної виховної роботи(варіант)
Прізвище, ім’я, по батькові ____________________________________________ Рік, місяць, день народження ___________________________________________ Адреса місця проживання, склад родини (батько, мати, брат, сестра, дружина, діти)________________________________ ________________________________ Національність_________ Віросповідання_________________________________ Освіта _______________________________________________________________ Спеціальність_________________________________________________________ Де працював (адреса підприємства) ______________________________________ Стан здоров’я_________________________________________________________ Чим займався у вільний від навчання і роботи час __________________________ _____________________________________________________________________ З ким листується ______________________________________________________ Знайомі та родичі за місцем служби ______________________________________ Коли і яким військовим комісаріатом призваний____________________________ Плани на період військової служби_______________________________________ Інша інформація_______________________________________________________
Основні категорії і поняття
Державна мова, мовний етикет, українська мова, традиції, ритуали, Військова присяга, індивідуальна виховна робота, методи індивідуального вивчення військовослужбовців, форми індивідуальної виховної роботи, план індивідуальної виховної роботи, вивчення документів, метод спостереження, індивідуальна бесіда, анкетування, експеримент, узагальнення незалежних характеристик, індивідуальна допомога, індивідуальне завдання, індивідуальний контроль, щоденники індивідуальної виховної роботи. Завдання і тести для самоконтролю
1. Назвіть основні шляхи вивчення та впровадження державної мови у внутрішніх військах МВС України. 2. Наведіть приклади обмежень та заборони української мови за часів входження України до складу інших держав. 3. Які морально-бойові якості військовослужбовців є джерелами бойових традицій? 4. Назвіть головні бойові традиції офіцерів. 5. Охарактеризуйте зміст таких традицій, як дисциплінованість і субординація. 6. Назвіть форми словесних вітань та привернення уваги при спілкуванні. 7. Які сфери військових відносин охоплюють військові ритуали? 8. Розкрийте методику проведення ознайомчої бесіди з молодим солдатом. 9. Яке виховне значення ритуалуприведення до Військової присяги? 10. Перерахуйте військові ритуали, проведення яких передбачено сучасними військовими статутами. 11. Назвіть розділи щоденника індивідуальної виховної роботи, який ведуть офіцери. 12. Індивідуальне вивчення військовослужбовців строкової служби починають: а) у військових комісаріатах; б) з прибуттям на учбові збори; в) з прибуттям у підрозділ. 13. Офіцери і прапорщики, що мають підлеглих, складають плани індивідуальної виховної роботи з особовим складом: а) на тиждень; б) на місяць; в) щоденно. 14. Заступники командирів взводів та командири відділень заходи індивідуальної виховної роботи записують у: а) щоденник спостережень; б) блокнот сержанта; в) журнал спостережень.
Правильні відповіді:12а, 13б, 14б, 15б. Читайте також:
|
||||||||||||||
|