Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальної виховної роботи

(варіант)

 

Прізвище, ім’я, по батькові ____________________________________________

Рік, місяць, день народження ___________________________________________

Адреса місця проживання, склад родини (батько, мати, брат, сестра, дружина, діти)________________________________ ________________________________

Національність_________ Віросповідання_________________________________

Освіта _______________________________________________________________

Спеціальність_________________________________________________________

Де працював (адреса підприємства) ______________________________________

Стан здоров’я_________________________________________________________

Чим займався у вільний від навчання і роботи час __________________________

_____________________________________________________________________

З ким листується ______________________________________________________

Знайомі та родичі за місцем служби ______________________________________

Коли і яким військовим комісаріатом призваний____________________________

Плани на період військової служби_______________________________________

Інша інформація_______________________________________________________

 

Дата Зміст проведеного заходу Результати. Що необхідно зробити
           

Основні категорії і поняття

 

Державна мова, мовний етикет, українська мова, традиції, ритуали, Військова присяга, індивідуальна виховна робота, методи індивідуального вивчення військовослужбовців, форми індивідуальної виховної роботи, план індивідуальної виховної роботи, вивчення документів, метод спостереження, індивідуальна бесіда, анкетування, експеримент, узагальнення незалежних характеристик, індивідуальна допомога, індивідуальне завдання, індивідуальний контроль, щоденники індивідуальної виховної роботи.


Завдання і тести для самоконтролю

 

1. Назвіть основні шляхи вивчення та впровадження державної мови у внутрішніх військах МВС України.

2. Наведіть приклади обмежень та заборони української мови за часів входження України до складу інших держав.

3. Які морально-бойові якості військовослужбовців є джерелами бойових традицій?

4. Назвіть головні бойові традиції офіцерів.

5. Охарактеризуйте зміст таких традицій, як дисциплінованість і субординація.

6. Назвіть форми словесних вітань та привернення уваги при спілкуванні.

7. Які сфери військових відносин охоплюють військові ритуали?

8. Розкрийте методику проведення ознайомчої бесіди з молодим солдатом.

9. Яке виховне значення ритуалуприведення до Військової присяги?

10. Перерахуйте військові ритуали, проведення яких передбачено сучасними військовими статутами.

11. Назвіть розділи щоденника індивідуальної виховної роботи, який ведуть офіцери.

12. Індивідуальне вивчення військовослужбовців строкової служби починають:

а) у військових комісаріатах;

б) з прибуттям на учбові збори;

в) з прибуттям у підрозділ.

13. Офіцери і прапорщики, що мають підлеглих, складають плани індивідуальної виховної роботи з особовим складом:

а) на тиждень;

б) на місяць;

в) щоденно.

14. Заступники командирів взводів та командири відділень заходи індивідуальної виховної роботи записують у:

а) щоденник спостережень;

б) блокнот сержанта;

в) журнал спостережень.

 

Правильні відповіді:12а, 13б, 14б, 15б.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальної виховної роботи з особовим складом 1 роти | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.