МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯВ результаті вивчення цього розділу Ви повинні знати: § джерела небезпек у виробничій сфері і побуті; § негативні наслідки дії шуму і вібрації на організм людини; § основні характеристики іонізуючих випромінювань; § біологічну дію іонізуючих випромінювань; § дію електромагнітного поля і електричного струму на організм людини; § хімічні, біологічні і психофізіологічні фактори небезпек; § як впливають небезпеки техногенного характеру на природне середовище. На основі набутих знань Ви повинні вміти: § визначати стратегію і принципи забезпечення безпеки в умовах, де виникають техногенні небезпеки; § аналізувати вплив техногенних небезпек на організм людини; § застосовувати засоби зменшення впливу шуму та вібрації на людину; § порівнювати природні і штучні джерела іонізуючих випромінювань; § визначати фактори електричного струму на організм людини; § уникати негативних наслідків техногенних небезпек; § вдало і надійно застосовувати засоби захисту від променевих вражень, дії отруйних речовин. План (логіка викладу і засвоєння матеріалу) Дія шуму і вібрації на організм людини Іонізуючі випромінювання, радіаційна безпека 3.2.1. Основні характеристики іонізуючих випромінювань 3.2.2. Природні іонізуючі випромінювання 3.2.3. Штучні джерела іонізуючих випромінювань 3.2.4. Одиниці вимірювання радіоактивних випромінювань 3.2.5. Біологічна дія іонізуючих випромінювань 3.2.6. Радіаційна безпека Електромагнітні поля (ЕМП) і випромінювання 3.3.1. Загальна характеристика електромагнітних полів 3.3.2. Вплив ЕМП на організм людини Небезпека електричного струму 3.4.1. Загальна характеристика електричної енергії 3.4.2. Особливості впливу електричного струму на організм людини Хімічні і біологічні фактори небезпеки 3.5.1. Хімічні фактори небезпеки 3.5.2. Біологічні фактори небезпеки Психофізіологічні фактори небезпеки 3.6.1. Фізична діяльність людини 3.6.2. Розумова діяльність людини 3.6.3. Загальна характеристика трудової діяльності 3.6.4. Втома 3.6.5. Фактори, які впливають на продуктивність праці Читайте також:
|
||||||||
|