МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВАМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ
Кафедра Організація виробництва та агробізнесу ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ для студентів ОКР “Бакалавр” напрямку підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» 6.030504 «Економіка підприємств»
Мелітополь, 2013 УДК(навести номер) ББК (навести номер)
Організація виробництва.Конспект лекцій підготовлений за типовою програмою нормативного навчального курсу “Організація виробництва”для студентів економічних спеціальностей. – Таврійський державний агротехнологічний університет, 2013. с. Розробник: к.е.н., доцент Агєєва І.В.
Рецензенти: к.е.н., в.о. зав.кафедроюпрофесор, зав.кафедрою економіки підприємств Яворська Т.І.
Розглянуто на засіданні кафедри організації виробництва та агробізнесу (протокол № _ від __________________ 2013 р.) Затверджено на засіданні методичної комісії факультету економіки та бізнесу (протокол № від 2013р.)
ЗМІСТ
ВСТУП
Сучасні підходи ставлять перед виробництвом конкретні цілі: випускати певні види продукції (надавити послуги) за кількістю, якістю та ціною, які відповідають існуючому попиту. Тому завданням виробництва на даному етапі і в перспективі є поліпшення якісних показників діяльності підприємств на основі ефективнішого використання виробничих ресурсів; впровадження нової технології виробництва та освоєння нової продукції (послуг); реалізація конкурентоспроможної продукції;підтримання оптимальності функціонування з найменшими витратами; вдосконалення планування, нормування, організації і оплати праці; забезпечення високої культури трудової діяльності персоналу. Проблема надання гнучкості та мобільності виробничим підприємствам потребує проведення заходів щодо реструктуризації виробництва. А для цього необхідна розробка і впровадження нових підходів, способів та методів організації виробництва, які б узгоджувались із змінами, що виникають навколо та в середині підприємства. Конспект лекцій, що пропонується, призначений для допомоги студентам у формуванні комплексу знань про виробництво, його загальні принципи, методи раціональної організації та системні положення створення та розвитку виробничих систем і на цій основі – набути практичних навичок та вмінь з аналізу необхідної інформації і прийняття ефективних управлінських рішень щодо створення, функціонування та реорганізації виробничих систем різних рівнів. Конспект лекцій підготовлено відповідно до типової навчальної програми з дисципліни „Організація виробництва”. Конспект орієнтований на студентів усіх форм навчання. Він містить теоретичні та практичні питання для самостійного опрацювання студентами матеріалу курсу.
ТЕМА 1 ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВА Метою лекціїє вивчення економічної сутності і суспільного значення виробництва. План викладу і засвоєння матеріалу:
1.1.Сутність і суспільне значення виробництва. 1.2. Предмет, метод і зміст курсу. 1.3. Історія розвитку теорії та практики організації виробництва. 1.4. Економічна сутність системи ведення господарства. 1.5. Системи рослинництва та тваринництва.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|