МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Складання проекту землеустрою
Фахівці землевпорядних організацій розробляють і обґрунтовують проектні рішення на основі спеціальних нормативних документів із землеустрою. Проектна документація складається з графічної частини (проектного плану й інших креслень), текстової частини, що містить пояснювальну записку, техніко-економічне обґрунтування, правові документи, перелік обмежень у використанні земель і земельних сервітутів, експлікації земель. Зміст проекту залежить від його виду і форми землеустрою. Ступінь складності розв'язуваних завдань у проекті територіального чи внутрішньогосподарського землеустрою також різний. Наприклад, при усуненні недоліків у розміщенні земель сільськогосподарських підприємств основне цільове призначення у використанні земель не змінюється. При відведенні земель промисловому підприємству може бути визначена відповідна ділянка із земель запасу, що, як правило, не потребує зміни меж інших землекористувань. У деяких випадках земельну ділянку промисловому підприємству відводять із уже використовуваних земель, що потребує зміни їх раніше встановленого цільового призначення й одночасної реорганізації виробництва і землекористувань, що зачіпаються відведенням земель, як це відбувається, наприклад, при землеустрої шляхів державного значення. Кожен проект територіального землеустрою, незалежно від його виду, визначає: w місце розташування меж об'єктів землеустрою, у тому числі межі частин об'єктів землеустрою, обмежених у використанні; w можливості використання земель з урахуванням площі земельної ділянки, цільового призначення, дозволеного використання земель і розміщених на них об'єктів інженерної, транспортної і соціальної інфраструктури; w площі об'єктів землеустрою і (або) їхніх частин, обмежених у w інші економічні та якісні характеристики земель, які використовують для розрахунку нормативної грошової оцінки земель, встановлення земельного податку, орендної. плати за землю, внесення змін у правовстановлюючі документи: w економічні показники, які застосовують у процесі здійснення Проект територіального землеустрою має відповідати екологічним вимогам, правовим нормам і бути економічно обґрунтованим. Розглядають і затверджують проект у порядку, встановленому Земельним кодексом України. Його погоджують з органами, які здійснюють різні види контролю залежно віл виду розв'язуваних землевпорядних завдань (земельних ресурсів, природоохоронних), органами містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини. Розглядають і затверджують землевпорядну документацію в такому порядку: а) прогнозні матеріали, техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель і схеми землеустрою після погодження їх у встановленому порядку розглядають і затверджують відповідні органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування; б) проекти створення нових землеволодінь і землекористувань після погодження їх у встановленому порядку розглядають і затверджують відповідні органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування; в) проекти відведення земельних ділянок із земель державної чи г) проекти землеустрою сільськогосподарських підприємств, установ і організацій, особистих селянських, сільськогосподарських господарств після погодження їх із сільськими, селищними, міськими радами або районними державними адміністраціями розглядають і затверджують власники землі або землекористувачі; ґ) робочі землевпорядні проекти, пов’язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх використанням, розглядають і затверджують замовники цих проектів. До землевпорядних проектів таінших матеріалів з питань землеустрою за рішенням органів виконавчої влади., органів місцевого самоврядування або власників землі та землекористувачів, які затвердили ці проекти, вносять зміни. Прогнозні матеріали використання і охорони земель, проекти землеустрою, матеріали державного земельного кадастру, проекти з питань використання і охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічні матеріали обґрунтувань використання і охорони земель зазнають державної експертизи, яку здійснює орган у справах земельних ресурсів відповідно до закону. Юридичне значення землевпорядної документації полягає в тому, що на її основі центральні органи державної влади розробляють і затверджують загальнодержавні програми використання і охорони земель, місцеві органи державної влади та місцевого самоврядування ухвалюють рішення щодо перспектив використання земель на своїй території, надають земельні ділянки у користування, передають безоплатно чи у власність громадянам та юридичним особам земельні ділянки із земель державної та комунальної власності, легалізують у встановленому порядку права на землю, встановлюють обмеження права власності й права користування земельними ділянками. Землевпорядна документація є основою для (розв'язання земельних спорів державними органами земельних ресурсів, органами місцевого самоврядування та судами, визнання прав на земельні ділянки, поділу земельних ділянок у разі розірвання шлюбу, оформлення спадщини на земельні ділянки. Враховуючи важливість .землевпорядної документації для регулювання земельних відносин, у Земельному кодексі України визначено процедуру її розгляду і затвердження. На стадії розгляду і ухвалення рішення про затвердження окремі види землевпорядної документації підлягають державній експертизі. Згідно із Земельним кодексом України таку експертизу здійснюють органи у справах земельних ресурсів відповідно до Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» № 1808-ІV від 17 червня 2004 р. Державна експертиза землевпорядної документації — це діяльність, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та оцінювання об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для ухвалення рішень щодо об'єктів землеустрою. Державну землевпорядну експертизу проектної документації проводять за кошти замовника. Існують три варіанти висновків державної землевпорядної експертизи. Перший — проектну документацію, розроблену згідно з вимогами земельного законодавства і чинних нормативно-технічних документів, оцінюють позитивно (погоджують). За потреби погодження її можна доповнювати певними умовами щодо додаткового опрацювання деяких питань, внесення коректив тощо, виконання яких не потребує істотних доопрацювань. Другий — проектну документацію, яка не повною мірою відповідає вимогам земельного законодавства і чинних нормативно-технічних документів, повертають, на доопрацювання. При цьому зазначають конкретні вимоги, відповідно до яких потрібно внести зміни і доповнення до проектної документації. Третій — якщо проектна документація не відповідає вимогам земельного законодавства і є неприйнятною щодо раціонального використання і охорони земель, її оцінюють негативно і не погоджують. Негативна оцінка має бути всебічно обґрунтована положеннями відповідних законодавчих та нормативно-технічних документів. Висновки набувають правового статусу державної землевпорядної експертизи після затвердження їх відповідно керівництвом Держкомзему України, Держкомзему Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських управлінь земельних ресурсів. Висновки державної землевпорядної експертизи зберігають свою силу протягом періоду дії документації, після чого, якщо передбачені проектні рішення не реалізовані, вона підлягає повторній державній землевпорядній експертизі (за потреби — після відповідного коригування). В усіх випадках проекти розглядають на науково-технічних радах проектних організацій (землевпорядних інститутів, підприємств) і погоджують з територіальними органами виконавчої влади з управління земельними ресурсами за приналежністю землевпорядних об'єктів. Наприклад, при організації сільськогосподарських землеволодінь і землекористування проект погоджують із усіма учасниками землеустрою. Проектувальники підготовляють рішення про затвердження проектної документації і разом із проектом передають його в районний відділ із земельних ресурсів, якщо землевпорядний об'єкт перебуває в межах адміністративного району. Відділ подає рішення разом із проектними матеріалами і своїм висновком на підпис голові районної адміністрації. Проект затверджують його рішенням. Затверджений проект переносять у натуру. Потім видають документ, що засвідчує права на земельну ділянку.
Читайте також:
|
||||||||
|