Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1.Для проведення роботи збирають прилад ( рис.1). На одному штативі закріплюють кільце з азбестовою сіткою, безпосередньо над сіткою - реакційну колбу ( зазір між колбою і азбестовою сіткою 0.5 см ). Колбу з,єднують з зігнутою трубкою. На іншому штативі встановлюють холодильник, який обережно з,єднують з зігнутою трубкою. До холодильника приєднують алонж, а потім встановлюють приймач, в який наливають воду, кінчик алонжа повинен бути занурений на 1-2 см у воду . (Розбирати прилад потрібно у зворотному напрямку).

2.В круглодонну колбу наливають сірчану (сульфатну) кислоту і при постійному перемішуванні додають спирт .

3.Охолоджують реакційну суміш під краном до кімнатної температури і додають порціями необхідну кількість води .

4.Подрібнений бромід калію вносять в колбу і приєднують її до приладу.

5. Нагрівають обережно до кипіння на азбестовій сітці, регулюючи нагрів так, щоб реакційна маса при спінюванні не потрапляла до холодильника .

6.Відганяють етилбромід поки він не перестане опускатися на дно у вигляді важких маслянистих крапель.

7.Відставляють приймач, реакційній масі у колбі дають трохи охолонути і переливають ще теплий розчин КНSO4 у сірчаній кислоті до порцелянової чашки для кристалізації.

8.Висушують і збирають прилад для перегонки (Рис.2). В колбу Вюрца поміщають невелику кількість CaCl2 , сухий приймач зважують разом з корком.

9.Перевіряють ділильну лійку на герметичність, переливають до неї вміст приймача і відділяють нижній шар етилброміду безпосередньо у колбу Вюрца.

10.Переганяють його на нагрітому до 60ОС водогрії, збирають етилбромід у приймач, який охолоджують зовні льодом.

11.Зважують і розраховують вихід продукту.

12.Кристали КНSO4 відфільтровують через скляний фільтр та перекристалізовують із води ( інколи цю операцію не проводять, а зливають неповністю охолоджений залишок із реакційної колби у спеціальний посуд, який знаходиться у витяжній шафі) .

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результати розрахунку рецептури | Спостереження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.