МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Техніка безпеки1.Синтез проводити у витяжній шафі. 2. При попаданні кислоти на шкіру уражене місце промити великою кількістю води та нейтралізувати 1-%- им розчином гідрокарбонату натрію. 3.При приготуванні розчинів NaOH твердий луг брати шпателем або пінцетом. Працювати в захисних окулярах. При попаданні лугу на шкіру змити великою кількістю води та нейтралізувати 1% - им розчином оцтової кислоти.
Контрольні питання 1.Наведіть механізм та умови проведення реакції діазотування . 2.Чому при проведенні діазотування потрібно контролювати температуру? 3.Як визначають кінець діазотування ? 4. Які ароматичні сполуки можуть бути азокомпонентами у синтезі азобарвників? 5.Наведіть механізм реакції азосполучення (синтез парачервоного). 6.В яких умовах відбувається реакція азосполучення, в залежності від будови азокомпонента. 7.Яке застосування мають азобарвники? 8.Як здійснується льодяне фарбування? Додаток КОНСТАНТИ РЕЧОВИН
*Густина розчинів різної концентрації наведена в [1].
Література 1. Медотичні вказівки з техніки експерименту в органічній хімії для студентів хіміко-технологічного факультету / Укладачі: О.І.Василькевич, А.О.Кушко, Т.Л.Первішко та ін.- Київ:КПІ, 1995.- 75 с. 2. Ю.О.Ластухін, С.А.Воронов. Органічна хімія. Підручник для вищих навчальних закладів.-Львів; Центр Європи, 2001.-864 с. 3. П.А.Глубіш. Органічний синтез: Навч. Посібник.- К.ІЗМН,-Ч.І.- 1997.-318 с.; -Ч.2.-1997-219 с. 4. Органикум. Практикум по органической химии.- М.: Мир, 1979.-Ч.І – 453 с.; -Ч .2 – 442 с. 5. Справочник химика.- 2-е изд.- М.: Химия, 1964.- Т.2. 1167 с. 6. Гордон Л., Форд Р. Спутник химика. – М.: Мир, 1976. –310
Зміст 1.Лабораторна робота № 1.Синтез етилброміду ……………….. .4 2.Лабораторна робота №2. Синтез ацетаніліду………………….. 9 3.Лабораторна робота № 3. Синтез пентаацетил-b-D-глюкози...........................................14 4.Лабораторна робота № 4. Синтез аніліну.................................... 19 5.Лабораторна робота № 5. Синтез етилбензоату.......................... 25 6. Лабораторна робота № 6 Синтез ізопентилацетату ................. 30 7. Лабораторна робота № 7. Синтез бромбензолу ....................... 34 8. Лабораторна робота № 8. Синтез метилоранжу ....................... 39 9. Лабораторна робота № 9. Синтез азобарвника п-нітроанілінового червоного ( парачервоного).. ............... 46 Додаток. Константи речовин........................................................50 Література ..................................................................................... 51
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|