МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перспективи застосування мобільних енергетичних засобів з колісною формулою 4К4.
Енергетичні засоби з колісною формулою 4К4 з'явилися при створенні “супертракторів”, тобто машин з великою потужністю і високим тяговим зусиллям (50 кН і більше). Для реалізації останнього ЕЗ класичної схеми потрібно було б застосовувати дуже габаритне заднє ведуче колесо трактора. Щоб запобігти цьому, зчіпну масу ЕЗ по можливості рівномірно розподілили по осях, обидві зробили ведучими з однаковими колесами. Суттєвою технологічною відміною такої компоновки є наявність майданчика за кабіною над задніми колесами, що дає можливість використовувати сідельний зчіпний пристрій (СЗП) та розміщати вмістища з технологічним матеріалом. Однак с.-г. причепи на оснащаються СЗП, в результаті чого ця якість ЕЗ залишається нині лише потенційною. Серійне виробництво вмістищ для технологічного матеріалу також не налагоджене. Механізатори використовують екземпляри місцевого виготовлення (внесення аміачної води під час оранки, наприклад). Однак ці вмістища мають такі великі розміри, що практично виключають візуальний контроль за технологічним процесом. З'явились документи, які забороняють установку вмістищ на задньому майданчику ЕЗ, хоча широка експлуатаційна практика підтвердила їх високу ефективність. У зв’язку з цим стоїть задача створення вмістищ такої форми, яка не заважала б спостеріганню за якістю технологічного процесу з робочого місця тракториста (приклад - технологічні вмістища, розроблені Одеським філіалом НАТI). Одним із напрямків реалізації такої компоновки ЕЗ є створення самохідних шасі. Основними їх перевагами перед тракторами є: - трьохрядне ешелоноване розміщення знарядь замість двохрядного; - розміщення технологічних вмістищ та сільськогосподарських машин у міжосьовому просторі; - задовільний огляд робочих органів машин з робочого місця оператора. До недоліків слід віднести: - складність навішування сільськогосподарських машин у міжосьовому просторі; - трудність здійснення приводу передніх рушіїв ЕЗ при збереженні вільного простору між вісями його коліс. Тракторні шасі не отримали широкого розповсюдження у світовій практиці с.-г. виробництва. Пояснюється це тим, що до цих ЕЗ ще не розроблений відповідний шлейф машин. Виробляєме на Україні шасі Т-16МГ у порівнянні з трактором використовується на технологічних операціях вкрай обмежено. Основну частину часу його застосовують на транспортних роботах. Про перспективу створення жорсткостикованих МТА на основі Т-16МГ говорилось вище. По компоновочній схемі і технологічним властивостям до числа тракторних шасі можна віднести моделі німецьких фірм Фендт та Дойтц-Фар. Оригінальність компоновок цих ЕЗ в тому, що на місці двигуна - вільна зона (Фендт), а двигун з горизонтально розміщеними циліндрами установлений під кабіною. Добрий фронтальний огляд знарядь у ЕЗ фірми Дойтц-Фар забезпечується за рахунок трохи піднесеної кабіни і похилого капоту. У ЕЗ з вільним оглядом легше здійснюється поворот з малим радіусом, їх компоновка створює кращі умови для реалізації суміщених операцій тощо. Проте, як вважають англійські фахівці, обов'язковою умовою розповсюдження ЕЗ подібного типу є випуск до них не менше 50-60 різних сільськогосподарських машин та знарядь. Австрійською фірмою Штайєр розроблена модель енергетичного засобу Stayer -8300A, енергонасиченість якого становить (42 кВт/т). У світі цей ЕЗ відомий під назвою Мекс-Мобіль (М.-Мобіль). Оригінальність М.-Мобіля полягає в тому, що його передні колеса більші задніх. До речі, по відношенню до реверсивного Stayer -8300A з практично рівноцінними переднім та заднім навісними механізмами поняття “передні і задні колеса” цілком умовні. Найбільш істотною відмінністю М.-Мобіля від інших ЕЗ є дуже висока енергонасиченість, в результаті чого він практично втратив властивості тягача і в основному призначений для роботи з активно привідними машинами. У Stayer -8300A гідрооб'ємний привід на ходові колеса, обмежений потужністю 75 кВт, та механічний привід ВВП, здатний передавати в режимі тривалої роботи більше 120 кВт. Така комбінація приводу визначається призначенням машини і направлена на отримання високого ККД трансмісії в цілому. Гідрооб'ємний привід на ходові колеса придає ЕЗ важливу експлуатаційно - технологічну властивість безступінчастого автоматичного регулювання швидкості поступального руху. При відборі значної потужності на робочі органи збиральних машин завантаження двигуна регулюється зміною швидкості руху і подачею зеленої маси. Для М.-Мобіля розроблений комплекс машин з активними робочими органами різного призначення і втому числі для обробітку грунту та збирання кормів. З огляду на те, що грунтообробні машини з активними робочими органами не знайшли такого широкого застосування, щоб для них потрібно було створювати спеціальний енергетичний засіб, а М.-Мобіль не був пристосований до виконання тягових операцій, він не знайшов поки що розповсюдження в сільському господарстві. По аналогічним причинам не вирішене питання впровадження в с.-г. виробництво подібного французького енергетичного засобу Bima-300. Найбільшу перевагу серед розробок такого типу мають так звані “вивільняємі енергетичні засоби” (ВЕЗ) конструкції ВIСГОМу (Росія) [1,2,3]. Читайте також:
|
||||||||
|