МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Знайдіть інформацію про найбільш руйнівні землетруси, відзначені на Землі у XX столітті.Землетруси XX століття ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Класифікація надзвичайних ситуацій природного походження: Ø геологічні (землетруси, обвали, зсуви); Ø метеорологічні (смерчі, урагани, пилові бурі, град, зливи, ожеледь, морози, заметілі, налипання мокрого снігу, лісові, торф'яні пожежі в результаті спеки); Ø гідрологічні (селі, раннє танення снігів, льодохід, підвищення рівня ґрунтових вод, снігові лавини). Знайдіть у словнику визначення понять: Ø Геологія-______________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ø Метереологія- ________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ø Геодезія-______________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Пам'ятайте! Катастрофи будь-якого походження можуть супроводжуватися масовим травматизмом, поширенням епідемій, загибеллю людей, руйнуванням комунікацій, житла. Кожний з вас повинен знати про можливі наслідки надзвичайних ситуацій і вміло діяти у випадку їхнього виникнення.
Читайте також:
|
||||||||
|