МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Матеріалів для вчителяВибравши оповідача, слід завважити на таке: v записати твір слово в слово, не пропускаючи жодного, на одному боці паперу; v під кожним записом подати, хто записував, від кого, коли, де; v зафіксувати біографічні дані оповідача, взяти, якщо є, фотографії; v свої пояснення обов'язково відмежовувати від пояснень оповідача; v зазначити, звідки оповідач знає цей твір, і як довго він йому відомий. Якщо ведеться запис пісні, оповіді, пов'язаної з обрядом чи грою, то важливо занотувати усі деталі, які використовуються в ній, місце, час і обставини дій. Особливу увагу треба звернути на мову певної місцевості, конкретної людини. При запису пісень обов'язково подати мелодію. Записи ліричних пісень, танців, різних старовинних обрядів мають свої особливості По-перше, для цієї роботи слід залучити широке коло людей, які люблять народну творчість іможуть допомогти в її відтворенні. По-друге, для проведення запису важливо знайти відповідних виконавців і майстрів запису на належному науковому рівні. Створити виконавцеві добрі умови і сприяти його творчому піднесенню. Під час запису не робити ніяких зауважень, не задавати запитань. Необхідні уточнення можна зробити лише після закінчення запису. Записування проводиться індивідуально або колективно, коли два-три записувачі одночасно записують виконавця. Запис пісні чи обряду проводять тією мовою, якою виконується твір, і без будь-яких змін, виправлень, доповнень, зберігаючи максимальну точність. Записуються усі вигуки, повторення, окремі слова, відтворюються навіть жести виконавця та позначення наголосу в його словах. Пісні записуються з голосу і з мелодією, для чого використовується магнітофон. Після закінчення роботи фахівець з музичною освітою розшифровує записи і фіксує їх у нотах. Після закінчення запису виконавцеві слід прочитати текст і виправити пропуски або допущені неточності. Обов'язково слід зробити паспортизацію, де вказати прізвище, ім'я та по батькові виконавця, його вік і професію, місце і дату запису, а також прізвище, ім'я та по батькові записувача. У ході запису весільних обрядів, веснянок чи інших свят обов'язково треба заздалегідь звернутись до учасників події й належно підготувати їх. Крім запису пісень, мелодій важливо зібрати, якщо вони є, кольорові або чорно-білі фотографії виконавців. Зібраний матеріал повинен мати наукове і виховне значення, його слід використовувати у навчально-виховній роботі та в роботі предметних кабінетів, у музеях. Кращі зразки записаних обрядів, пісень, танців можуть слугувати основою для створення нових обрядів і передаватись від покоління до покоління. Читайте також:
|
||||||||
|