Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підготовчі роботи

 

Підготовчі роботи при складанні схеми землеустрою поділяють на камеральні і польові.

Камеральні підготовчі роботи охоплюють землевпорядні дії зі збирання, вивчення, систематизації, аналізу й оцінювання відомос­тей і матеріалів, що дає змогу комплексно охарактеризувати всю територію адміністративного району й окремих його частин, оцінити його ресурсний потенціал та умови господарювання, обґрунтувати перспективні напрями з удосконалення організації використання земель та їх охорони, розвитку землекористування й економіки. У цілому під час проведення підготовчих робіт можна виокремити по­дальші дії зі збирання, аналізу й оцінювання матеріалів, зокрема:

а) загальні дані про район і його соціальні та економічні умови;

б) природні умови;

в) земельно-ресурсний потенціал.

Якщо потрібно уточнити наявні дані, отримані в порядку прове­дення камеральних підготовчих робіт, а також одержати додаткові дані, то здійснюють польове землевпорядне обстеження.

Польові підготовчі роботи проводять, як правило, у порядку від­новного обстеження території району або окремих його частин з ме­тою одержання потрібної додаткової інформації.

Під час польового обстеження насамперед слід одержати інфор­мацію про:

• ступінь інтенсивності розвитку ерозійних та інших негативних
процесів деградації;

• стан виробничих центрів сільськогосподарських підприємств;

• наявність земель, забруднених хімічними, радіоактивними та
іншими речовинами, джерела забруднення, що розміщуються на
території району і прилеглих територіях, місця складання забруднювальних речовин, ареали забруднення;

• стан меліоративної мережі і меліорованих земель;

• культуртехнічний стан земель, запланованих для поліпшення;

• склад гідротехнічних протиерозійних споруд, які передбача­ється розглянути в схемі землеустрою;

• наявність, розміщення і параметри різних режимоутворювальних об'єктів.

При цьому потрібно дотримуватися таких основних рекомендацій:

* таблиці складаються в розрізі категорій земель, а також з ви­
діленням за формами власності; статистичні показники відображають за підсумками року, що передує року складання схеми земле­устрою;

* якщо потрібно відобразити явища і процеси в динаміці, то зби­рання і аналіз інформації, оцінювання результатів проводять, як
правило, за б - 7 років. Аналізовані терміни, склад таблиць визначають, ураховуючи конкретні природні, економічні, соціальні умо­ви, характер й особливості розвитку тих або інших процесів. В окремих випадках залежно від наявності даних форми таблиць можна доповнювати й уточнювати за змістом;

* показники стану й ефективності сільськогосподарського вироб­ництва доцільно відображати по групах суб'єктів господарювання та
за приналежністю їх до форм власності;

* таблиці, що відображають інформацію, отриману в районних
чи обласних організаціях або в окремих підприємствах, підписують
їх представники. Таблиці, отримані в результаті розрахунків, групування в процесі проектування, підписують виконавці робіт.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Відомості про район і його соціально-економічні умови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.