Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 6. Професійна культура юриста.

Поняття професійної культури. Причини професійної деформації працівників юридичної сфери. Фактори формування професійної свідомості та культури юристів. Етична культура юриста. Естетика, правова естетика та етична культура юриста. Форми прояву естетичної культури юриста. Службовий етикет юриста. Зовнішній вигляд юриста. Естетичні вимоги до оформлення правових документів. Поняття та структура політичної культури юриста. Рівні політичної культури юриста. Поняття та структура інформаційної культури юриста. Захист інформаційних відносин у суспільстві. Психолого-педагогічна культура юриста.

ТЕМА 7. Стандарти юридичної професії.

Документи про стандарти юридичної професії як офіційне джерело юридичної деонтології. Національні деонтологічні документи про правила поведінки професійних груп юристів. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, структурні частини яких містять нормативні приписи етичного (деонтологічного) змісту. Міжнародні стандарти професійної діяльності юристів.

 


ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

Семінарські заняття проводяться з основних, найважливіших тем курсу „Університетська освіта та юридична деонтологія”. Семінарські заняття є важливою складовою в оволодінні складною, але відповідальною професією.

Активна форма навчання дозволяє закріпити теоретичний матеріал, формує навички та уміння, готує психологічно до майбутньої юридичної діяльності. Семінарські заняття передбачають творчу роботу студента щодо тем, визначених робочою навчальною програмою. Така робота має на меті перевірити, поглибити і закріпити теоретичні знання, здобуті на лекціях і в процесі самостійної роботи, надати допомогу у самостійному оволодінні матеріалом, навчити полемізувати і здійснювати пошукову роботу, сформувати у студентів такі моральні якості як справедливість, чесність, відповідальність, гуманізм тощо. Готуючись до семінарського заняття, студент обов'язково має опрацювати вказані у списку літератури джерела і виконати зазначені завдання.


Читайте також:

  1. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  2. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  3. II.2. Культура конспектирования
  4. II.3. Культура слушания
  5. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  6. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  7. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  8. IV. НАУКА И КУЛЬТУРА
  9. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  10. VII. Професійна кооперація
  11. А. Трипільська культура.
  12. Адукацыя і культура.




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. Навчальний процес в університеті. | СЕМІНАР №1. Університетська освіта та юридична деонтологіяяк навчальна дисципліна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.