Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕМІНАР №1. Університетська освіта та юридична деонтологіяяк навчальна дисципліна

Перелік компетентностей:

1. Отримання теоретичних знань пронавчальну дисципліну «Університетська освіта та юридична деонтологія».

2. Засвоєння основ базових знань з юридичної деонтології та орієнтація в наступних поняттях: юридична деонтологія, деонтологічні норми, внутрішній імператив службового обов’язку.

3. Формування реального уявлення про зміст юридичної деонтології та джерела формування юридичних деонтологічних норм.

4. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.

Питання для обговорення:

1. Історичні витоки юридичної деонтології.

2. Мета, завдання, значення та структура навчальної дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія».

Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,35; 44; 51; 52].

Міждисциплінарний зв'язок:

- З наукою «Етика»: Тема 1. Етика: гуманітарні, гуманістичні та прикладні аспекти.

СЕМІНАР № 2. Організація юридичної освіти в Україні

Перелік компетентностей:

1. Отримання знань просутність освіти та її мету, основні завдання та характеристики вищої освіти.

2. Засвоєння основ базових знань з вищої освіта та орієнтація в наступних поняттях: освіта, вища освіта, форми навчання, освітні рівні, освітньо-кваліфікаційні рівні.

3. Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів.

4. Орієнтування у структурі вищого навчального закладу освіти.

5. Вміти розрізняти компетенції учасників навчально-виховного процесу.

6. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.

Питання для обговорення:

1. Основні засади освіти в Україні.

2. Суб’єкти освітньої діяльності.

3. Учасники навчально-виховного процесу.

4. Юридична освітав Україні.

Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,3; 4; 42; 48; 52].

 


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. Аграрна освіта
  3. Адміністративна і дисциплінарна відповідальність медичних працівників
  4. АРХІВОЗНАВСТВО ЯК НАУКОВА СИСТЕМА І НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
  5. Аудиторська фірма — юридична особа, створена відповідно до законодавства, яка здійснює виключно аудиторську діяльність.
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  12. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 6. Професійна культура юриста. | СЕМІНАР № 3. Навчальний процес в університеті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.