Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).

10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c.

11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.

 

Питання і учбові завдання.

І. Визначте, правильні або неправильні слідуючі твердження (+, -):

 

1. Чим менша потреба населення у готівкових грошах, тим менша можливість створення грошей банками.

2. Комерційні банки створюють гроші для погашення позик.

3. Резерви комерційного банку в ЦБ – це активи ЦБ.

4. Коли позичальник погашає позику у розмірі 500 грн. у вигляді чеку або готівкою, пропозиція грошей скорочується на 500 грн.

5. Продаж державних облігацій комерційним банком збільшує пропозицію грошей.

6. Якщо норма обов'язкових резервів складає 100 %, то грошовий мультиплікатор рівний 0.

7. Банківська готівка, яка зберігається в сейфах, являє собою частину банківських резервів.

8. Основною функцією норми обов'язкових резервів є підтримання банківської ліквідності.

9. Фактичні резерви комерційного банку рівні суми обов'язкових і надлишкових резервів.

10. Грошовий мультиплікатор являє собою відношення суми нових депозитів до суми збільшення резервів.

 

 

Тести

1. Норма обов'язкових резервів:

а) вводиться, перш за все, як засіб обмеження грошової маси;

б) вводиться як засіб, який запобігає від вилучення вкладів;

в) складає середню величину грошей, які необхідні для задоволення потреб населення;

г) зараз не використовується;

д) ні одна з відповідей не є правильною.

2. В банку Х, який є одним з багатьох банків, має місце депозит величиною 10000 гривень. Норма обов'язкових резервів встановлена в 25 %. Цей депозит здатний збільшити суму наданих позик по меншій мірі на:

а) невизначену величину;

б) 7500 гривень;

в) 10000 грвень;

г) 30000 гривень;

д) більше, ніж 30000 гривень.

3. Якщо норма обов'язкових резервів складає 100 %, то величина грошового мультиплікатора рівна:

а) 0; б) 1; в) 10; г) 100; д) – 1.

 

Тема 10. Соціальна політика держави.

2 години.

 

План заняття.

1. Ринковий механізм і джерела формування доходів населення.

2. Доходи від неформальної (ціньової) економіки.

3. Нерівність доходів. Соціальна справедливість. Система соціального захисту і її розвиток.

 

Теми рефератів.

1. Доходи населення і джерела їх формування в економіці України.

2. Бідність, рівність і ефективність.

 

Нові поняття і категорії.

Ринковий розподіл доходів. Стандарт добробуту. Номінальний, розпоряджаємий і реальний доход. Тіньова економіка. Легальна і протизаконна економічна діяльність. Нерівність доходів. Крива Лоренца. Децильний коефіцієнт. Коефіцієнт Джіні. Бідність. Прожитковий мінімум. Соціальна справедливість. Соціальна допомога.

 

Література.

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.).

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Аграрна освіта
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.