Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аграрна освіта

Київ

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ “АГРООСВІТА”

З ДИСЦИПЛІНИ “ТЕХНОЛОГІЯ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ”


Укладачі: Скрипка Л.І., директор Коледжу переробної та харчової промисловості Харківського НТУСГ; Клімова І.А., Маліборська Р.І., Рядчикова О.Ю., викладачі Коледжу переробної та харчової промисловості Харківського НТУСГ; Шеремата А.В., викладач Технологічно-промислового коледжу Вінницького НАУ
   
Рецензенти: Шуляк О.О., викладач Технологічно-промислового коледжу Вінницького НАУ; Поліщук Н.В., викладач Технолого-економічного коледжу Білоцерківського НАУ
   

 

 


1. Продукт нормальної секреції молочних залоз однієї або декількох здорових корів, овець, кіз, буйволиць, кобил, температура якого не переви­щує 40ºС, який не піддавався будь-якій обробці – це:

+1. молоко сире

2. молочна сировина

3. молочний продукт

4. молоко відновлене

Л-1, с.1

2. У молоці не допускається вміст:

+1. соди

2. вітамінів

3. ферментів

4. лактози

Л-2, с.3

3. Молочні продукти – це продукти, в яких молочна сировина становить не менше відсотків від загального складу продуктів:

1. 100

2. 75

+3. 50

4. 40

Л-1, с. 1

 

4. Комплекс фракцій казеїну і (або) сироваткових білків молока:

+1. білок

2. жир

3. ферменти

4. суха речовина

Л-3, с.3

 

5. Низькомолекулярні біологічно активні органічні сполуки, необхідні для нормального обміну речовин в організмі:

+1.вітаміни

2. ферменти

3. ліпіди

4. вуглеводи

Л-3, с.3

 

6. Суха речовина без жиру:

1. сухий молочний залишок

+2. сухий знежирений молочний залишок

3. суха речовина

4. зола

Л-3, с.4

7. Частина молока, яку одержують після відокремлення вершків:

1. незбиране молоко

+2. знежирене молоко

3. сире молоко

4. емульсія

Л-3, с.4

 

8. Жирова емульсія, яку одержують із молока сепаруванням, відстоюванням або іншим способом:

+1. вершки

2. маслянка

3. незбиране молоко

4. сироватка

Л-3, с.5

 

9. Молоко, хімічний склад і стан компонентів якого не зазнали змін:

+1. незбиране молоко

2. молоко відновлене

3. вершки

4. знежирене молоко

Л-3, с.4

 

10. Комплекс ліпідів, вільних жирних кислот і розчинних у гліцеридній фазі супутніх речовин:

1. білок

+2. жир

3. вуглеводи

4. вітаміни

Л-3, с.3

 

11. Специфічні білки, які каталізують біохімічні реакції:

1. вітаміни

2. пребіотики

3. харчові добавки

+4. ферменти

Л-3, с.4

12. Дисахарид, який складається із глюкози та галактози:

1.білок

2. суха речовина

3. вітаміни

+4. лактоза

Л-3, с.4


13. Проміжок часу, протягом якого в молоці не розмножуються бактерії:

+1. бактерицидний період

2. пастеризація

3. стерилізація

4. охолодження

Л-3, с.10

 

14. Доводження хімічного складу молочної суміші до регламенто­ваного значення масової частки жиру і (або) білка та сухих речовин:

1. гомогенізація

2. очищення

3. сепарування

+4. нормалізація

Л-3, с.10

15. Теплове обробляння за температури понад 65ºС з відповідним витримуванням:

+1.пастеризація

2. стерилізація

3. пряження

4. ультрависокотемпературне обробляння

Л-3, с.10

 

16. Ділення молока на вершки та знежирене молоко:

1 очищення

+2 сепарування

3 нормалізація

4 гомогенізація

Л-3, с.10

 

17. Зниження температури відповідно до вимог технологічних процесів:

+1.охолоджування

2. сквашування

3. нормалізація

4. ферментація

Л-3, с.11

 

18. Відокремлення від молока механічних домішок:

1. сепарування

+2. очищення

3. гомогенізація

4. нормалізація

Л-3, с.10

19. Теплове обробляння за температури понад 100ºС з витримування до повного знищення живих мікроорганізмів та спор:

1. пастеризація

2. пряження

+ 3. стерилізація

4. гомогенізація

Л-3, с.10

 

20. Процес подрібнювання жирових кульок молока під зовнішньою дією:

1. сепарування

2. очищення

+3.гомогенізація

4. пастеризація

Л-3, с.10

 

21. Витримування молока або молочної суміші за температури понад 95ºС до появи специфічного смаку та бурого кольору:

1. пастеризація

2. стерилізація

3.ультрависокотемпературне обробляння

+4. пряження

Л-3, с.11

 

22. На молоко коров’яче незбиране розповсюджується стандарт:

+1. ДСТУ 3662-97

2. ДСТУ 3662-94

3. ГОСТ 3662-92

4. ГОСТ 3642-2010

Л-2

 


Читайте також:

  1. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  2. Аграрна політика
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  5. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  6. Аграрна реформа.
  7. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  8. Виховання і освіта в країнах Стародавнього Сходу, Греції, Риму
  9. Виховання й шкільна освіта в державах Стародавньої Греції. Освіта епохи еллінізму
  10. Вища освіта в Німеччині.
  11. Вища освіта великобританії




Переглядів: 1386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Правильні пристрої решітки | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.