Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).

10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c.

11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.

Питання і учбові завдання.

І. Визначте, правильні або неправильні слідуючі твердження. (+,-):

1. Розміри державного боргу можна визначити шляхом сумування вартості всіх державних облігацій, які є на руках у населення.

2. Внутрішній борг призводить до перерозподілу доходів.

3. Більш точну характеристику державному боргу дає не його абсолютна величина, а відношення її до обсягу ВВП.

4. Продаючи державні облігації іноземцям для фінансування зростаючих витрат, уряд накладає певний тягар на майбутні покоління.

5. Викликає сумнів, що держава може одночасно використати фіскальну політику, направлену на досягнення повної зайнятості і балансувати свій бюджет на циклічній основі.

 

Тести.

1. До яких економічних наслідків може привести державний борг?

а) скорочення виробничих можливостей національної економіки;

б) перерозподіл національного богатства між членами суспільства;

в) скорочення рівня життя;

г) збільшення сукупних національних витрат;

д) всі попередні відповіді правильні.

 

2. Зростаючий зовнішній попит на американські державні облігації, викликаний більш високою відсотковою ставкою в США:

а) збільшує зовнішній борг США і міжнародну цінність долара.

б) збільшує зовнішній борг США і зменшує міжнародну цінність долара;

в) скорочує зовнішній борг США і збільшує міжнародну цінність долара;

г) скорочує зовіншній борг США і зменшує міжнародну цінність долара;

д) всі попередні відповіді неправильні.

 

Тема 9 . Грошово-кредитна система і грошово-кредитна політика держави.

4 години.

 

Заняття перше.

1. Поняття і типи грошових систем. Мультиплікаційне розширення банківських депозитів.

2. Суть і форми кредиту. Структура сучасної кредитної системи.

 

Заняття друге.

1. Макроекономічна рівновага на грошовому ринку.

2. Вплив грошей на обсяг виробництва. Модель “ IS-LM ”

 

Теми рефератів.

1. Структура сучасної кредитної системи України.

2. Мультиплікатор в банківській системі України.

Нові поняття і категорії.

Грошова ситема. Кредитні і паперові гроші. Емісія грошей. Біметалізм і монометалізм. Закон Грешама. Банківський мультиплікатор. Приріст депозитів і резервів. Функції кредиту. Комерційний і банківський кредит. Міжгосподарський кредит. Споживчий кредит. Іпотечний кредит. Державний кредит. Міжнародний кредит. Центральний банк, комерційні банки, спеціалізовані кредитно-фінансові інститути. Кількісна теорія грошей. Модель “IS-LM ”.

 

Література.

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.).

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Аграрна освіта
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.