МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c. 11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.
Учбові питання і завдання. 1. Які основні фази економічного циклу? Скільки часу тривають економічні цикли? 2. Чому важко визначити рівень безробіття при повній зайнятості? Чому важко провести межу між фрикційним, структурним і циклічним безробіттям? 3. Які неекономічні наслідки безробіття? 4. Чому не збуваються прогнози чисельності безробіття в Україні і, зокрема, в Закарпатській області? Завдання
Визначіть статус осіб, перерахованих нижче, з точки зору їх відношення до зайнятості і до робочої сили, якщо вони класифікуються слідуючим чином: - зайнятість (З) - безробіття (Б) - не включені в склад робочої сили (Н) а) робітник, звільнений за власним бажанням; б) робітник, переведений на режим роботи неповного робочого дня; в) вчитель, який за станом здоров'я більше не може працювати; г) звільнений робітник, який на протязі довгого часу не міг знайти роботу і тому припинив її шукати; д) студент, який вчиться на денному відділенні учбового закладу; е) автомеханік, який вчиться на вечірньому відділенні навчального закладу; ж) домашня господарка, яка займається своїм будинком і сім'єю; з) домашня господарка, яка частину часу працює у якості бібліотекаря.
І Тести. 1. Чисельне значення якого із слідуючих показників падає після настання фази підйому і зростає після настання фази спаду: а) обсяг товарних запасів в обробній промисловості; б) обсяг ВВП; в) середня продовжуваність робочого тижня; г) курси цінних паперів; д) обсяг промислового виробництва. 2. В період кризи більше всього скорочуються: а) витрати споживачів на купівлю ліків; б) рівень заробітної плати; в) величина підприємницького прибутку; г) державні закупки товарів і послуг; д) всі попередні відповіді неправильні. 3. Тенденція до падіння обсягу валових інвестицій з'являється в період, коли: а) підвищуються темпи зростання продажу; б) рівень зростання продажу залишається незмінним; в) темпи зростання продажу падають; г) всі попередні відповіді правильні; д) всі попередні відповіді неправильні. Завдання
Має місце слідуюча інформація:
Чисельність зайнятих – 90 млн. чол.; Чисельність безробітних – 10 млн. чол;
а) розрахуйте рівень безробіття; б) через місяць з 90 млн. чол., які мали роботу, були звільнені 0,5 млн. чол.; 1 млн. чол. з числа офіційно зареєстрованих безробітних припинили пошуки роботи. Визначіть, які тепер: (1) чисельність зайнятих; (2) кількість безробітніх; (3) рівень безробіття.
Тема 5. Макроекономічний аналіз проблем інфляції. 4 години
Заняття перше. 1. Суть і механізм інфляції. 2. Типи інфляції і методи її вимірювання.
Заняття друге. 1. Причини і наслідки інфляції. 2. Основні напрями боротьби з інфляцією.
Теми рефератів. 1. Механізм інфляційного очікування і спіраль “зарплата-ціна” та їх вплив на економіку України. 2. Наслідки інфляційних процесів в Україні. 3. Основні напрями боротьби з інфляцією в Україні.
Нові поняття і категорії. Механізм інфляції. Вимірювання інфляції. Типи інфляції: попиту і зростаючих витрат. Відкрита і придушена інфляція. Помірна, галопуюча і гіперінфляція. Механізм інфляційного очікування. Спіраль “зарплата-ціна”. Ставка міжбанківського кредиту. Норма обов'язкових резервів. Операції з державними борговими обов'язками на ринку цінних паперів.
Література. Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.). Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.). Читайте також:
|
||||||||
|