Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).

10.Пушкаренко П.І., Нєсвєтов О.О., Логвиненко М.І. Основи макроекономіки: політекономічний аспект: Навчальний посібник-практикум для вищих навчальних закладів — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 197 c.

11. Шинкар В.А. «Макроекономіка»: Ужгород. – 2007, 180 с.

 

І Завдання.

Допустимо, що в країні А нараховується 100 сімей. Одна половина сімей має граничну схильність до споживання ½, друга – ¾:

а) якщо доходи збільшаться до 10000 гривнь і весь їх приріст припадає на першу групу сімей, на скільки зростуть сукупні витрати на споживача?

б) якщо весь приріст доходів припадає на другу групу сімей, на скільки зростуть сукупні витрати на споживання?

 

ІІ Завдання.

Функція споживання має вигляд С=100+0,9 ДІ (розпоряджаємий доход):

а) розрахуйте споживчі витрати і збереження при даних значеннях розпоряджаємого доходу.

 

Розпоряджаємий доход (ДІ) млрд. грн. Споживчі витрати (С) млрд. грн. Збереження (І)
   

 

б) розрахуйте граничну схильність до споживання (МРС) і до збереження (МРI);

в) розрахуйте мультиплікатор (К).

 

Тести

1. Якщо люди не витрачають повністю одержані доходи на споживання, а частину їх вкладають в банк, то цим самим вони:

а) зберігають, але не інвестують;

б) інвестують, але не зберігають;

в) не зберігають і не інвестують;

г) і зберігають, і інвестують;

д) зберігають, але інвестують частину збережень, що використовуються для купівлі цінних паперів.

2. Дж. Кейнс стверджує, що обсяг споживання витрат в країні залежить перш за все:

а) від місця проживання споживача;

б) від віку членів сім'ї;

в) від темпів приросту пропозиції грошей;

г) від рівня національного доходу;

д) від рівня одержуваних доходів.

 

Тема 8. Фінансова система і фінансова політика.

4 години.

 

Заняття перше.

1. Суть і функції фінансів.

2. Фінансова система та її структура.

 

Заняття друге.

1. Державний бюджет та його структура.

2. Бюджетний дефіцит і його регулювання.

 

Теми рефератів.

1. Структура фінансової системи України.

2. Дефіцит державного бюджету України: причини і напрями подолання.

 

Нові поняття і категорії.

Фінанси. Функції фінансів. Фінансова система. Державні фінанси. Фінанси підприємств і фінанси населення. Бюджетна система. Позабюджетні фонди. Місцеві бюджети. Дотації, субсидії і субвенції. Доходи державного бюджету. Структура бюджетних витрат. Бюджетний дефіцит. Державні позики. Казначейство. Ефект витіснення. Короткострокові, середньострокові і довгострокові позики. Конверсія державних позик. Активні і пасивні бюджетні дефіцити. Внутрішній і зовнішній борг держави.

 

Література.

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 1: Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2009. — 723 с., тв. пал., (ст. 3 пр.).

Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).


Читайте також:

  1. I спосіб.
  2. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  3. Аграрна освіта
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  8. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  9. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  10. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).
  11. Бутук О.І., Волкова Н.І. Макроекономіка: тренінг-курс. Навч. посіб. - К: Знання, 2007. - 235 с. - (Вища освіта XXI століття).




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.