1. Отримання теоретичних знань пропоняття та принципи навчального процесу в університеті.
2. Засвоєння базових знань з вищої освіти та орієнтація в наступних поняттях: освіта, вища освіта, форми навчання, освітні рівні, освітньо-кваліфікаційні рівні.
3. Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів.
4. Орієнтування у структурі вищого навчального закладу освіти.
5. Вміння розрізняти компетенції учасників навчально-виховного процесу.
6. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.
Питання для обговорення:
1. Болонський процес та його вплив на організацію навчання в університеті.
2. Організація навчального процесу в університеті.
3. Види навчальних занять та порядок їх проведення.
1. Отримання базових знань пропоняття та структуру юридичної науки.
2. З’ясування змісту системи наукових юридичних знань: теорії, наукові закони, постулати та аксіоми, проблеми, гіпотези, методи, поняття та категорії, наукові факти.
3. Вміння розрізняти методи наукових досліджень, що використовуються в юридичній науці.
4. Вироблення практичних навичок самостійного наукового правового дослідження.
5. Вироблення вміння порівнювати предмети теоретичних та історичних юридичних наук, з’ясовувати їх загальні та особливі риси.
6. Здатність критично оцінювати концепції провідних вітчизняних і зарубіжних науковців та практиків-юристів.
7. Вміти сформувати власний погляд на ту чи іншу проблему, що розглядається на семінарському занятті.
Питання для обговорення:
Поняття юридичної науки та її структура.
2.Функції юридичної науки.
3.Об’єкт та предмет юриспруденції.
Методологія юридичних наук.
Структура наукового дослідження.
6.Загальна характеристика видів юридичних наукових дисциплін.