МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЕМІНАР №7. Стандарти юридичної професіїПерелік компетентностей: 1. Розвиток у студентів правового мислення. 2. Оволодіння основами і технічними прийомами пошуку правової інформації, нормативно-правових актів, в том числі юридичної літератури в бібліотечних фондах. 3. Набуття студентами практичних навичок висловлення власного обґрунтованого погляду на проблемні питання у сфері стандартів юридичної професії. 4. Набуття вмінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати національні та міжнародні стандарти поведінки різних юридичних професій та реалізовувати деонтологічні норми у процесі здійснення юридичної діяльності. 5. Визначити стандарти юридичної професії, яким повинен відповідати кожен майбутній юрист-випускник КНЕУ. 6. Вміння правильно будувати у майбутньому свої взаємовідносини з клієнтами, колегами.
Питання для обговорення: 1. Документи про стандарти юридичної професії як офіційне джерело юридичної деонтології. 2. Національні деонтологічні документи про правила поведінки професійних груп юристів. 3. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, структурні частини яких містять нормативні приписи етичного (деонтологічного) змісту. 4. Міжнародні стандарти професійної діяльності юристів. Інформаційне забезпечення:[текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій, 7; 9; 10;11; 12; 13; 14; 18; 19; 20; 21; 23; 24; 25; 28; 39; 58; 52]. Міждисциплінарний зв'язок: 1. З наукою «Етика»: - Тема 11. Професійна етика як різновид прикладної етики.
ПЛАНИ КОНТАКТНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ Контактні заняття проводяться лише для студентів заочної форми навчання, з використанням інноваційних технологій, які дозволять активізувати навчальний процес вивчення дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія». Студенти повинні попередньо ознайомитися з лекційним матеріалом теми, яка буде обговорюватися, з тим, щоб мати можливість приймати активну участь в обговоренні проблемних питань, вирішенні практичних ситуацій, в роботі малих груп та ін.
ЗАНЯТТЯ №1. Університетська освіта та юридична деонтологіяяк навчальна дисципліна Мета:формування базових знань щодо змісту, предмету та структури навчальної дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія». План заняття 1.Установча лекція та дискусія з питань: 1. Виникнення юридичної деонтології як науки. 2. Функції та принципи юридичної деонтології. 3. Університетська освіта та юридична деонтологія як навчальна дисципліна. 4. Завдання, мета, значення та структура навчальної дисципліни «Університетська освіта та юридична деонтологія». Сучасні підходи до викладання курсу. Читайте також:
|
||||||||
|