Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Міні-семінар – розгорнута бесіда.

Тестовий контроль знань.

Перелік компетентностей:

1. Отримання теоретичних знань пронавчальну дисципліну «Університетська освіта та юридична деонтологія».

2. Засвоєння основ базових знань з юридичної деонтології та орієнтація в наступних поняттях: юридична деонтологія, деонтологічні норми, внутрішній імператив службового обов’язку.

3. Формування реального уявлення про зміст юридичної деонтології та джерела формування юридичних деонтологічних норм.

4. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.

Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,35; 44; 51; 52].

ЗАНЯТТЯ № 2. Організація юридичної освіти в Україні

Мета:адаптація студентів першого курсу юридичного факультету до вимог вищої школи.

План заняття

1.Установча міні-лекція (конспект) з питань:

1. Основні засади освіти в Україні.

2. Суб’єкти освітньої діяльності.

  1. Учасники навчально-виховного процесу.
  2. Юридична освітав Україні.

Міні-семінар – дискусія.

Тестовий контроль знань.

Перелік компетентностей:

1. Отримання знань просутність освіти та її мету, основні завдання та характеристики вищої освіти.

2. Засвоєння основ базових знань з вищої освіта та орієнтація в наступних поняттях: освіта, вища освіта, форми навчання, освітні рівні, освітньо-кваліфікаційні рівні.

3. Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів.

4. Орієнтування у структурі вищого навчального закладу освіти.

5. Вміти розрізняти компетенції учасників навчально-виховного процесу.

6. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.

Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,3; 4; 42; 48; 52].

ЗАНЯТТЯ № 3. Навчальний процес в університеті

Мета:Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів.

План заняття

1.Установча міні-лекція (конспект) з питань:

1. Болонський процес та його вплив на організацію навчання в університеті.

2. Організація навчального процесу в університеті.

  1. Види навчальних занять та порядок їх проведення.
  2. Принципи і види контролю знань студентів.

Міні-семінар – розгорнута бесіда.


Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.
  12. Бесіда.




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАР №7. Стандарти юридичної професії | Тестовий контроль знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.