МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Міні-семінар – розгорнута бесіда.Тестовий контроль знань. Перелік компетентностей: 1. Отримання теоретичних знань пронавчальну дисципліну «Університетська освіта та юридична деонтологія». 2. Засвоєння основ базових знань з юридичної деонтології та орієнтація в наступних поняттях: юридична деонтологія, деонтологічні норми, внутрішній імператив службового обов’язку. 3. Формування реального уявлення про зміст юридичної деонтології та джерела формування юридичних деонтологічних норм. 4. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями. Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,35; 44; 51; 52]. ЗАНЯТТЯ № 2. Організація юридичної освіти в Україні Мета:адаптація студентів першого курсу юридичного факультету до вимог вищої школи. План заняття 1.Установча міні-лекція (конспект) з питань: 1. Основні засади освіти в Україні. 2. Суб’єкти освітньої діяльності.
Міні-семінар – дискусія. Тестовий контроль знань. Перелік компетентностей: 1. Отримання знань просутність освіти та її мету, основні завдання та характеристики вищої освіти. 2. Засвоєння основ базових знань з вищої освіта та орієнтація в наступних поняттях: освіта, вища освіта, форми навчання, освітні рівні, освітньо-кваліфікаційні рівні. 3. Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів. 4. Орієнтування у структурі вищого навчального закладу освіти. 5. Вміти розрізняти компетенції учасників навчально-виховного процесу. 6. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями. Інформаційне забезпечення: [текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій,3; 4; 42; 48; 52]. ЗАНЯТТЯ № 3. Навчальний процес в університеті Мета:Формування реального уявлення про знання та уміння, що формують професійну компетентність майбутніх юристів. План заняття 1.Установча міні-лекція (конспект) з питань: 1. Болонський процес та його вплив на організацію навчання в університеті. 2. Організація навчального процесу в університеті.
Міні-семінар – розгорнута бесіда. Читайте також:
|
||||||||
|