МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестовий контроль знань.Перелік компетентностей: 1. Отримання теоретичних знань пропоняття та принципи навчального процесу в університеті. 2. Засвоєння базових знань з вищої освіти та орієнтація в наступних поняттях: освіта, вища освіта, форми навчання, освітні рівні, освітньо-кваліфікаційні рівні. 3. Орієнтування у структурі вищого навчального закладу освіти. 4. Вміння розрізняти компетенції учасників навчально-виховного процесу. 5. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями. Інформаційне забезпечення:[текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій, 3; 4; 32;33; 34; 37; 41; 52].
ЗАНЯТТЯ № 4. Юридична наукова діяльність Мета:вироблення у студентів практичних навичок самостійного наукового дослідження.
План заняття 1.Установча міні-лекція (конспект) з питань: Поняття юридичної науки та її структура. 2. Функції юридичної науки. 3. Об’єкт та предмет юриспруденції. Методологія юридичних наук. Структура наукового дослідження. 6. Загальна характеристика видів юридичних наукових дисциплін. Міні-семінар – дискусія. Тестовий контроль знань. Перелік компетентностей: 1. Отримання базових знань пропоняття та структуру юридичної науки. 2. З’ясування змісту системи наукових юридичних знань: теорії, наукові закони, постулати та аксіоми, проблеми, гіпотези, методи, поняття та категорії, наукові факти. 3. Вміння розрізняти методи наукових досліджень, що використовуються в юридичній науці. 4. Вироблення вміння порівнювати предмети теоретичних та історичних юридичних наук, з’ясовувати їх загальні та особливі риси. 5. Здатність критично оцінювати концепції провідних вітчизняних і зарубіжних науковців та практиків-юристів. 6. Вміти сформувати власний погляд на ту чи іншу проблему, що розглядається на семінарському занятті. Інформаційне забезпечення:[текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій, 39; 50; 54; 55]. ЗАНЯТТЯ № 5. Юридична діяльність Мета:набуття знань щодо юридичної професії та основних етапів здійснення юридичної практичної діяльності.
План заняття 1.Установча міні-лекція (конспект) з питань: 1. Поняття та загальна характеристика юридичної діяльності. 2. Основні юридичні спеціальності. 3. Права та обов’язки суб’єктів юридичної діяльності. 4. Основні етапи здійснення юридичної діяльності. 5. Дисциплінарна відповідальність юриста. 6. Професійна деформація юристів. 7. Соціальні відхилення у діяльності юристів. 8. Вирішення та попередження юридичних конфліктів. Міні-семінар – вирішення ситуаційних завдань. Читайте також:
|
||||||||
|