Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання практичних завдань.

Перелік компетентностей:

1. Отримання базових загальних знань про юридичну діяльність.

2. Засвоєння основ базових знань з майбутньої професії та орієнтація в наступних поняттях: юридична професія, зміст юридичної професії.

3. Формування реального уявлення про майбутню професію юриста, її місце та роль в сучасному суспільстві.

4. Знання вимог, які висуваються до окремих юридичних спеціальностей (судді, прокурора, нотаріуса, адвоката, юрисконсульта).

5. Вироблення практичних навичок самостійної пошукової роботи з науковою літературою, фаховими періодичними виданнями.

6. Здатність критично оцінювати концепції провідних вітчизняних і зарубіжних науковців та практиків-юристів.

7. Вміти сформувати власний погляд на ту чи іншу проблему, що розглядається на семінарському занятті.

8. Виявляти, аналізувати та розв’язувати конкретні проблеми морального характеру, що виникають у роботі юристів.

Інформаційне забезпечення:[текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій, 7; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 31; 38; 39; 51; 52].

 

ЗАНЯТТЯ № 6. Професійна культура юриста

Мета:Орієнтація в системі етичних, естетичних, політичних, психологічних норм, що визначають професійну поведінку юриста.

План заняття

1.Установча міні-лекція (конспект) з питань:

1. Поняття професійної культура юриста.

2. Етична культура юриста.

3. Естетична культура юриста.

4. Політична культура юриста.

5. Інформаційна культура юриста.

6. Психолого-педагогічна культура юриста.

Міні-семінар – дискусія.

Виконання практичних завдань.

Перелік компетентностей:

1. Отримання знань пропоняття професійної культури юриста.

2. Засвоєння системи конкретних етичних вимог, що пред’являються до юристів.

3. Володіння основами та технічними прийомами пошуку правової інформації, нормативно-правових актів, у тому числі і юридичної літератури в бібліотечних фондах.

4. Набуття студентами практичних навичок висловлення власного обґрунтованого погляду на проблемні питання у сфері професійної культури юриста.

Інформаційне забезпечення:[текст лекцій, презентаційні матеріли лекцій, 8; 10; 15; 40; 50; 52].

ЗАНЯТТЯ №7. Стандарти юридичної професії

Мета: Орієнтування в системі національних та міжнародних стандартів юридичної професії.

План заняття

1.Установча міні-лекція (конспект) з питань:

1. Документи про стандарти юридичної професії як офіційне джерело юридичної деонтології.

2. Національні деонтологічні документи про правила поведінки професійних груп юристів.

3. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, структурні частини яких містять нормативні приписи етичного (деонтологічного) змісту.

4. Міжнародні стандарти професійної діяльності юристів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. Агентський договір: зміст, виконання та припинення




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовий контроль знань. | Міні-семінар – «мозковий штурм».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.