МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рівні розвинутості систем юридичних наукових знань.2. Поняття та зміст світогляду, типу юридичного наукового мислення, юридичної наукової парадигми. 3. Методи юриспруденції: види та зміст. 4. Основні шляхи розвитку юриспруденції. 5. Проблеми удосконалення методології та структури юриспруденції.
Питання для самостійної роботи до теми 5: Обов’язкові питання: 1. Юридична практична діяльність і правова практика. 2. Основні дії юридичної практичної діяльності. 3. Процедури, умови, прийоми та засоби здійснення юридичної практичної діяльності. 4. Основні вимоги та умови набуття права на здійснення юридичної практичної діяльності. 5. Права та обов’язки суб’єктів юридичної практичної діяльності. 6. Судова діяльність. Практика прокурорського нагляду. Слідча практика. Адвокатська практика. Нотаріальна практика. Юридична консультативна практика. Приватна юридична практика. 7. Дисциплінарна відповідальність юриста. 8. Особливості прояву соціальних конфліктів у правовій сфері 9. Вирішення та попередження юридичних конфліктів. Вибіркові питання: 1. Що обумовлює багатоаспектність у методології дослідження такого соціального явища як юридична діяльність? 2. На підставі чого юридичну діяльність можна визначити як різновид соціальної діяльності? 3. У чому сутність системного підходу у вивченні юридичної діяльності? 4. Назвіть можливі тенденції розвитку юридичної діяльності на сучасному етапі. 5. Яку роль відіграє акт прийняття юристами присяги? Порівняйте тексти присяги судді, нотаріуса та адвоката, знайдіть риси відмінності та тотожності. 6. У чому полягає незалежність, як принцип здійснення слідчої, суддівської та адвокатської діяльності? 7. Підстави припинення професійних повноважень юристів. 8. На підставі яких документів юристи несуть дисциплінарну відповідальність? 9. Поняття конфлікту та його види. 10. Характеристика основних параметрів конфлікту. 11. Суб’єкти соціального конфлікту. 12. Стадії розвитку конфлікту та причини його виникнення.
Питання для самостійної роботи до теми 6: Обов’язкові питання: 1. Поняття професійної культури юриста. 2. Фактори формування професійної свідомості та культури юристів. 3. Причини професійної деформації працівників юридичної сфери. 4. Етична культура юриста. 5. Естетична культура юриста. 6. Службовий етикет. 7. Професійна таємниця юриста. 8. Політична культура. 9. Інформаційна культура юриста. 10. Психолого-педагогічна культура юриста. Вибіркові питання: 1. З яких структурних елементів складається поняття загальної культури особи? 2. Охарактеризуйте співвідношення понять загальної культури, професійної та правової культури юриста. 3. У чому відмінність професійних культур представників політичної, економічної та правової сфери діяльності? 4. В яких формах можуть проявлятися результати професійної деформації у діяльності представників різних юридичних професій? 5. Естетичні вимоги до оформлення правових документів. 6. Які компоненті наповнюють змістовно поняття моральної культури особи? 7. Як ви розумієте необхідність дотримання правил етикету у професійному спілкуванні юристів? 8. Як може впливати культура мови адвоката, юрисконсульта на результати ведення ділової розмови, переговорів або спору? 9. Захист юристом інформаційних відносин. 10. Поясніть, яким чином об’єктивні умови життєдіяльності суспільства можуть негативно впливати на рівень правової свідомості юриста? 11. За допомогою яких факторів відбувається формування правової свідомості юристів? 12. Співвідношення політичної, інформаційної та економічної культур юриста? 13. Параметри і рівні психолого-педагогічної культури юриста. Питання для самостійної роботи до теми 7: Обов’язкові питання: 1. Документи про стандарти юридичної професії як офіційне джерело юридичної деонтології. 2. Національні деонтологічні документи про правила поведінки професійних груп юристів. 3. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, структурні частини яких містять нормативні приписи етичного (деонтологічного) змісту. 4. Міжнародні стандарти професійної діяльності юристів. Вибіркові питання: 1. Якою є мета розробки та впровадження деонтологічних правил для спеціалістів-юристів в Україні? 2. Чи є обов’язковими для виконання адвокатами в Україні Правила адвокатської етики? Які наслідки передбачені для адвокатів за невиконання ними таких Правил? 3. Що розуміють під міжнародною діяльністю адвоката? 4. Які основні деонтологічні вимоги до діяльності юриста, що стали міжнародним стандартом? Читайте також:
|
||||||||
|