Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ІСПИТУ

 

СТРУКТУРА ДЕРЖАВНОГО ІСПИТУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

 

У зв'язку з необхідністю комплексної перевірки вищезазначених умінь та навичок, екзамен проводиться у вигляді тесту і містить лексико-граматичний матеріал, який засвоєно студентами під час вивчення дисциплін «Іноземна мови (за професійним спрямуванням)», «Ділова іноземна мова».

 

Формат державного екзамену з іноземної мови базується на вимогах рівня володіння мовою В2 і охоплює всі види мовленнєвої діяльності. Екзамен складається з двох частин – письмової роботи та усної відповіді.

 

Письмова робота виконується 20 хв і включає:

 

1. Лексико-граматичний тест (15 тестових завдань)

 

Усна відповідь:

 

2. Читання і переклад тексту за фахом (1200 знаків).

 

3. Монологічне мовлення за однією з тем, які вивчалися протягом курсу «Іноземна мова (за професійним спрямуванням, поглиблене вивчення)», «Ділова іноземна мова».

 

4. Діалогічне мовлення за цією темою (бесіда з екзаменатором).

 

 

Перше завдання – лексико-граматичний тест, який включає завдання на перевірку основних лексико-граматичних структур, а також стилістичну і прагматичну компетенцію з використання лексико-граматичних структур в реальній мовній комунікації.

 

Для другого завдання іспиту тексти для читання та перекладу підібрані в межах загальноекономічних та фахових знань за наступною тематикою:

1. Економіка.

2. Уряд і бізнес.

3. Визначення та функції менеджменту.

4. Просування товару на ринку.

5. Міжнародний бізнес. Багатонаціональні компанії.

 

6. Рахунок асигнувань.

7. Виконавчі директори.

8. Основні фінансові документи.

9. Сили, які впливають на сучасний маркетинг.

10. Торгівля та рахунок прибутків і збитків.

11. Інформаційні технології (IT).

12. Оподаткування.

13. Міжнародна торгівля.

14. Ринки.

15. Державні та приватні підприємства.

16. Значення управління.

17. Розповсюдження товару.

18. Монетарна політика.

19. Інвестування в компанію з обмеженою відповідальністю.

20. Продаж і купівля за допомогою кредитних карток.

21. Промислове управління.

22. Недоліки керівництва.

23. Принципи міжнародної торгівлі.

24. Поглинання.

25. Внутрішня перевірка.

26. Банки. Типи банків.

27. Рада директорів.

28. Реклама.

29. Податок на додану вартість.

30. Бізнесове підприємство.

 

В третьому завданні студенти повинні послідовно та логічно усно викласти свої думки за тематикою, що вивчалася в курсі «Іноземна мови (за професійним спрямуванням)».

 

Четверте питання дає змогу показати навички та вміння діалогічного мовлення, вміння сприймати мову на слух та вести бесіду з екзаменатором у формі запитань та відповідей.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  7. The peace – порядок
  8. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  9. V. Порядок подання скарги
  10. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  12. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ГРАМАТИКИ | СТРУКТУРА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО БІЛЕТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.