МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні функції та відповідальність кадрових служб.Роль кадрових служб у цей час мало відрізняється від ролі функціональних відділів з управління людськими ресурсами, які виникли в 1920-30-ті роки, коли їх функції розглядалися керівництвом компанії як суто технічні, допоміжні. Однак в еволюції кадрової служби на підприємстві відбулися істотні позитивні зміни. По-перше, кадрова служба відійшла від пасивної реєстрації працюючих і одержала важелі впливу на кадрову ситуацію внаслідок поділу праці і спеціалізації в кадровій службі (відділи трудових відносин, навчання і розвитку, обслуговування працівників, взаємовідносин із ними). По-друге, управління персоналом переходить до активізації взаємовідносин з лінійним керівництвом на рівні консультацій, хоча і спирається на «заявах» лінійних керівників. Можна сказати, що менеджмент кадрів тут здійснюється як реакція на події, що відбуваються з персоналом. Отже, даний етап у розвитку концепцій управління персоналом можна охарактеризувати як реагування постфактум на події у сфері управління персоналом, тобто як реактивне управління персоналом. Серед основних функцій, які виконують відділи кадрів (на прикладі промислового підприємства) можна назвати наступні: 1. Адміністративна діяльність, яка забезпечує виконання діючого законодавства в галузі праці. 2. Організація працевлаштування, яка реалізується через підбір, прийом на роботу, знайомство з робочим місцем, інструктаж щодо умов праці та техніки безпеки на виробництві, перехід з одного робочого місця (посади) на інше, звільнення працівника та ін. 3. Формування резервного потенціалу на підприємстві. 4. Допомога керівництву в розробці форм та систем заробітної плати, системи преміювання, визначення розміру соціальних пільг. 5. Проведення постійного контролю за умовами праці, трудовою дисципліною, технікою безпеки. 6. Розробка положення та проведення атестації персоналу, організація конкурсів на заміщення вакантних посад. 7. Організація системної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу. 8. Співпраця з профспілками та керівництвом організації в розробці та укладанні колективного договору. 9. Регулювання соціально-психологічних відносин шляхом визначення причин та розробку заходів зниження соціальної напруги в колективі (святкування урочистих дат, ювілеїв тощо). Основні функції кадрової служби на малому підприємстві: - документування трудових відносин; - здійснення роботи по підбору, розстановці і використанню робочих і фахівців; - формування стабільно працюючого трудового колективу; - створення кадрового резерву; - організація системи обліку кадрів. Основні функції кадрової служби (середні та крупні компанії): · прогнозування і визначення потреби в працівниках · поточні (річні) та перспективні плани комплектування підприємства персоналом · наймання, переведення та звільнення працівників, надання їм відпусток · розподіл за підрозділами підприємства · аналіз професійного, освітнього і вікового складу персоналу · вивчає професійні та інші індивідуальні якості працівників · щорічні плани підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників · організація проведення атестацій. · співпраця з центрами зайнятості, вузами тощо · вдодержання трудової дисципліни · розробка штатного розкладу (згідно структурі) · заохочення, нагородження, облік · обчислення трудового стажу, контроль за встановленням доплат (надбавок) за вислугу років · статистика персоналу · обліком і зберіганням трудових книжок та особистих карток · оформлення і подача до пенсійного фонду · табельний облік · послідчення, довідки, лікарняні · пропозиції та скарги працівників · застосування законодавства про працю та внутрішніх організаційно-нормативних документів.
Читайте також:
|
||||||||
|