МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконання та звітністьВиконання розпису здійснюється накопичувальним підсумком з початку року. Звітність про виконання розпису готується Державним казначейством України: щодо доходів, виходячи з розпису доходів, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період за загальним фондом; щодо фінансування дефіциту державного бюджету, виходячи з помісячного розпису фінансування, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період; щодо видатків, виходячи із розпису видатків, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік (за кожним кодом економічної класифікації) і відповідний період (за кодами скороченої форми економічної класифікації). До 10 числа місяця наступного за звітним Державне казначейство України проводить з Управлінням державного бюджету та бюджетної політики звірку розпису за звітний період, уточненого з врахуванням довідок про внесення змін. До звіту про виконання розпису за спеціальним фондом бюджету додаються звіти в розрізі головних розпорядників окремо за кожним джерелом доходів (спеціальні кошти; кошти на виконання окремих доручень; інші власні надходження; субвенції, одержані з бюджету іншого рівня; інші доходи спеціального фонду), за видатками за кожною функцією за повною економічною класифікацією. На всіх стадіях бюджетного процесу здійснюються фінансовий контроль і аудит, проводиться економічний аналіз та оцінка ефективності використання бюджетних коштів. Фінансовий контроль, який здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу, повинен забезпечувати: - постійну оцінку достатності та відповідності діяльності бюджетної установи вимогам внутрішнього фінансового контролю; - оцінку діяльності на відповідність результатів встановленим завданням та планам; - інформування керівника бюджетної установи про результати кожної перевірки, проведеної підрозділом внутрішнього фінансового контролю. Бюджетний контроль є складовою фінансового контролю, де об'єктивною основою виступає контрольна функція фінансів. Бюджетний контроль — це сукупність заходів, які проводять державні органи пов'язані з перевіркою законності, доцільності і ефективності утворення, розподілу і використання грошових фондів держави і місцевих органів самоврядування. Основні завдання бюджетного контролю: - дотримання процедури складання, розгляду і затвердження бюджету, а також його виконання; - дотримання бюджетного і податкового законодавства; - контроль за правильністю формування дохідної частини бюджету; - перевірка ефективності і цільового використання бюджетних коштів і коштів позабюджетних фондів; - контроль за правильністю ведення бухгалтерського обліку і звітності; - виявлення резервів збільшення дохідної бази бюджету держави; - контроль за реалізацією механізму міжбюджетних відносин. Система бюджетного контролю складається із наступних елементів: - суб'єкт контролю - (хто здійснює) бюджетний контроль поділяють на: державний бюджетний контроль, який здійснюють органи державної влади; відомчий контроль, який проводять контрольно-ревізійні управління міністерств і відомств; внутрішньогосподарський контроль здійснюється фінансовими службами підприємств, організацій і установ; незалежний контроль, який проводять спеціалізовані аудиторські фірми і служби; - об'єкт контролю — це грошові, розподільчі процеси при формуванні і використанні грошових фондів держави і місцевих органів самоврядування. Формально об'єктом бюджетного контролю є конкретні показники; - предмет контролю - всі стадії бюджетного процесу; - методи контролю; - процес контролю; - узагальнення та реалізація результатів контролю. Перераховані елементи системи контролю складають в сукупності механізм бюджетного контролю.
Читайте також:
|
||||||||
|