![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мікроекономіка: Підручник. — 2-ге вид., перероб. і доп. Затверджено МОН / За ред. В.Д. Базилевича. — К., 2008. — 679 с., тв. пал., (ст. 8 пр.).4. Мікроекономіка: Практикум: Навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. і доп. Рекомендовано МОН / За ред. В.Д. Базилевича. — К., 2010. — 491 с., тв. пал. 5. Ястремський О.І., Гриценко О.Г. Основи мікроекономіки: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп., з Модельно-комп'ютерним додатком на лазерному диску. - К.: Знання-Прес, 2007. - 579 c. - (Вища освіта ХХІ століття). 6. Нарижна Л.Д., Пономарьова Л.Н. Мікроекономіка в схемах: Навчальний посібник для самостійної роботи студентів. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 160 с. 7. Павленко І. М. Мікроекономіка: Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 129 - 142 с. 8. Рудий М. М., Жебка В. В. Мікроекономіка: Навчальний посібник. - К.: Центр учбової літератури, 2008. - 197 - 219 с. 9. Пітюлич М.І., Кушнір Ю.Б. Мікроекономіка. Навчальний посібник. «Карпати», Ужгород, 2010. 10. Поклавська Ж., Криса О. Мікроекономіка. Навчальний посібник. – К.: Алерта, 2009
Питання і учбові завдання. 1. Що є предметом мікроекономіки? 2. Які основні проблеми досліджує мікроекономіка? 3. Які етапи розвитку виділяють в мікроекономічному аналізі? 4. Який зв'язок існує між мікро- та макроекономікою? 5. Які вихідні позиції, взяті за аксіоми, в мікроекономіці? 6. Що собою являє методологія мікроекономіки? 7. Назвіть загальнонаукові і спеціальні методи мікроекономіки. 8. За яких умов і які моделі використовуються в мікроекономіці? 9. Яким вимогам мають відповідати економічні моделі? 10. Назвіть об'єкти і суб'єкти мікроекономіки.
Тести 1. Виберіть найбільш повне визначення предмету мікроекономіки: а) ……..вивчає економічну поведінку моделей з точки зору вибору в умовах обмеженості ресурсів; б) ……..вивчає механізм функціонування ринку досконалої і недосконалої конкуренції; в)………вивчає поведінку і механізм прийняття рішень окремими економічними суб'єктами, досліджує взаємозв'язки споживачів і фірм, зв'язує в одне ціле виробництво і ринок; г)……….вивчає поведінку окремих економічних одиниць – по суті будь-якого індивіда чи організацію, що віліграє певну роль у функціонуванні ринкової економіки. 2. До функції мікроекономіки не відносяться: а) пояснення явищ, які спостерігаються; б) прогнозування поведніки економічних суб'єктів; в) всебічне обгрунтування економічної політики держави; г) обгрунтування висновків щодо ефективного вирішення практичних занять окремими суб'єктами ринку. 3. У мікроекономіці використовують моделі двох типів: оптимізації та рівноважні. Оптимізації застосовують: а) при дослідженні поведінки окремих економічних суб'єктів; б) при визначенні ключових змінних, що характеризують сутність економічного процесу, який досліджується; в) при дослідженні взаємовідносин між економічними агентами; г) зметою використання функціонального аналізу.
Тема 2. Основи теорії поведінка споживача 4 години
Заняття перше 1. Закон спадної граничної корисності і закон попиту. 2. Правило максимізації корисності.
Заняття друге 1. Концепція кривих байдужості і поведінка споживача. 2. Особливості дії законів Е.Енгеля.
Теми рефератів
1. Маржіналізм: історія, теорія, практика. 2. Поведінка споживача: гранична корисність благ, бюджетні обмеження і вибір.
Нові поняття і категорії Корисність. Гранична корисність. Спадна гранична корисність. Сукупна корисність. Функція корисності. Закон спадної граничної корисності. Перший закон Госсена. Кардиналізм. Кількісна теорія корисності. Ординалізм. Порядкова (канонічна) теорія корисності. «Рівновага споживача». Правило максимізації корисності. Другий закон Госсена. Правило максимізації корисності в алгебраїчній формулі. Крива байдужості. Карта кривих байдужості. Гранична норма зміщення благ. Бюджетна лінія. Бюджетні обмеження. Аксіоми бюджетного обмеження. Вплив зміни ціни на один з товарів на лінію бюджету. Графічні умови зрівноваженого положення споживача з ординалістських позицій. Еквімаржинальний принцип. Алгебраїчне відображення еквімаржинального принципу. Рівновага споживача: внутрішня і кутова. Лінія (крива) «доход-споживача» (ІЕР).Графічна інтерпретація лінії ІЕР. Криві (закони) Енгеля.
Література Література Аналітична економія: Макроекономіка і мікроекономіка: Підручник: У 2-х кн. — Кн. 2: Мікроекономіка. Затверджено МОН / За ред. С.М. Панчишина. — К., 2010. — 437 с., тв. пал., (ст. 8 пр.). 2. Задоя А.О. Мікроекономіка: Курс лекцій та вправи. Навч. посіб. - 5-те вид., стер. - К.: Т-во "Знання", КОО, 2006. - 211 с.: іл. Читайте також:
|
||||||||
|