МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Затверджено на засіданні кафедриЄвропейської інтеграції та економіки Протокол № 1 від 28.09.10
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З КУРСІВ
“ПОЛІТЕКОНОМІЇ”, “МАКРОЕКОНОМІКИ”, “МІКРОЕКОНОМІКИ” з елементами модульного контролю
(для студентів спеціальності - міжнародні економічні відносини)
Ужгород – 2010
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРХЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» ФАКУЛЬТЕТ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН КАФЕДРА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ЕКОНОМІКИ
Шинкар В.А.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З КУРСІВ
“ПОЛІТЕКОНОМІЇ”, “МАКРОЕКОНОМІКИ”, “МІКРОЕКОНОМІКИ” з елементами модульного контролю.
(для студентів спеціальності - міжнародні економічні відносини)
Ужгород – 2010
Методичний посібник з курсів “Політекономії”, “Макроекономіки”, “Мікроекономіки” з елементами модульного контролю (для студентів спеціальності – міжнародні економічні відносини). Автор: Шинкар В.А. Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2010. – с.
Автор: к.е.н., доц. Шинкар В.А.
Рецензенти: д.е.н., проф. Мікловда В.П., д.е.н., проф. Пітюлич М.І.
Відповідальний за випуск: декан факультету міжнародних відносин, к.і.н. доцент Палінчак М.М.
ВСТУП
Процеси європейської інтеграції охоплюють дедалі більше сфер життєдіяльності. Не стала винятком і освіта, особдливо вища школа. Україна чітко визначивши орієнтир на входження в освітній протір Європи, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, дедалі наполегливіше працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. Студентам пропонується комплексний навчально-методичний посібник з курсів “Політекономії”,”Макроекономіка”, “Мікроекономіка” з елементами модульонго контролю. Всі три базові навчальні дисципліни функціонально пов'язані між собою і належать до числа найпопулярніших і найважливіших наук, оскільки дозволяють збагнути таємниці економічного життя, зрозуміти, як мільйони людей координують свою діяльність для того, щоб виготовляти усі необхідні для себе матеріальні блага і послуги, задовільняти повсякденні потреби. У зв'язку з переходом України до ринку різко підвищився інтерес студентської молоді до оволодіння основами світової науки з метою використати набуті знання для успішної діяльності за умов ринкових відносин. Саме прагнення допомогти студентам засвоїти основні елементи ринкової економіки визначили цільову спрямованість, структуру, коло проблем пропонованого посібника. На думку автора вони дозволяють сформувати певний обсяг знань про основні засади функціонування ринкових механізмів. Розв'язуючи завдання, оцінюючи конкретні ситуації, даючи відповіді на тести можна навчитися користуватися різними методами економічного аналізу, самостійно аналізувати економічні реалії, що мають місце сьогодні в економіці України і за кордоном. Пропонована система завдань і тестів дозволить вам самим вияснити, наскільки глибоко ви засвоїли предмет, а викладачу оперативно і об'єктивно оцінити ваші знання.
При підготовці до семінарських занять рекомендую: 1. Детально ознайомитися з планом семінарського заняття. 2. Вивчити конспект лекцій по темі заняття. 3. Вивчити відповідні розділи підручників і навчальні посібники, рекомендованих викладачами. 4. Глибоко вникнути в суть нових категорій і понять, механізмів дії і механізмів використання економічних законів. 5. Скласти розгорнутий план відповіді на всі поставлені в плані семінарського заняття питання. Звернути при цьому особливу увагу на: а) актуальність даної проблеми; б) розкриття змісту питання; в) висновки і узагальнення;
При підготовці плану виступу зверніть особливу увагу на: 1. Науковий рівень, обгрунтованість і розкриття теоретичних положень і категоріального апарату. 2. Зв'язок теоретичних положень з практичними кроками реформування економіки України. 3. Використання місцевого матеріалу. 4. Логічність і обгрунтованість викладеного матеріалу. 5. Культуру мови. 6. Використання статистичних матеріалів, технічних засобів навчання.
Читайте також:
|
||||||||
|