МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Затверджено Вченою Радою Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка (протокол № від 2006 року)
Н.М.Тарасевич Полтавський державний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка
Зміст:
Передмова.................................................3
Тема 1.Конфлікт у гуманістичній і авторитарній педагогіці 6 1. Конфлікт як константа педагогічного соціуму, ставлення до нього у різних педагогічних парадигмах..................6 2. Поняття конфлікту, конфліктної ситуації................10 3. Види конфліктів........................................16 Питання для самоконтролю, творчі завдання, теми рефератів........18
Тема 2. Педагогічний конфлікт та його детермінанти.......20 1. „Дерево” конфлікту......................................20 2. Детермінанти конфлікту..................................25 3. Специфіка педагогічних конфліктів.......................28 4. Профілактика конфліктів.................................34 Питання для самоконтролю, творчі завдання, теми рефератів.........38 Тема 3. Експертиза педагогічних конфліктів...............40 1. Рівні розв’язання конфліктів............................40 2. Цілі експертизи конфлікту в освіті......................41 3. Форми конфліктної поведінки.............................42 4. Маніпулювання у педагогічному спілкуванні...............47 Питання для самоконтролю, творчі завдання, теми рефератів.........53 Тема 4. Стратегії поведінки керівника у конфлікті........55 1. Реакція на проблеми як основа класифікації стратегій поведінки керівника у конфлікті................................55 2. Характеристика стратегій поведінки менеджера............57 3. Тактика в стратегії співробітництва....................65 Питання для самоконтролю, творчі завдання, теми рефератів.........75 Тема 5. Технологія управління педагогічними конфліктами..77 1. Критерії конструктивного розв’язання конфлікту..........77 2. Динаміка конструктивного розвитку конфлікту............79 3. Способи конструктивного розв’язання конфлікту...........88 4. Творчий підхід до розв’язання педагогічного конфлікту..96 5. Умови конструктивної поведінки у конфліктній ситуації.104 Питання для самоконтролю, творчі завдання, теми рефератів.......109
Практичне заняття №1. Прогнозування конфліктних ситуацій111 Практичне заняття №2. Захист проектів гуманізації відносин у школі.................................................111 Тематика магістерських робіт............................112
Читайте також:
|
||||||||
|