МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Видатки державного бюджетуДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ
За умов ринкової економіки бюджет є основним інструментом впливу держави на економічні процеси у суспільному виробництві. Суть державного бюджету реалізується через розподільчу та контролюючу функції
Державні доходи
Класифікація державних доходів 1. За джерелами утворення: а) доходи, отримані від розподілу новоствореної вартості; б) доходи, які включаються до складу фонду відшкодування; в) доходи від реалізації національного багатства. 2. За надходженнями від форми власності: а) доходи від державної форми власності; б) доходи від інших форм власності. 3. За умовами повернення: а) зворотні доходи - це розміщення державних позик; 6) незворотні доходи - платежі і відрахування юридичних і фізичних осіб. 4. За рівнем централізації: а) децентралізовані - доходи, що використовуються за місцем утворення; б) централізовані - доходи, що концентруються у державному бюджеті та в інших державних цільових фондах грошових коштів. 5.За методами мобілізації: а) податкові; б) неподаткові. Структура доходів державного бюджету України
Податкові надходження: · податки на доходи, прибуток, збільшення ринкової вартості; · платежі за використання природних ресурсів; внутрішні податки на товари і послуги; · податки на міжнародну торгівлю, · інші податки. Неподаткові надходження: · доходи від власності та підприємницької діяльності; · адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційного та побічного продажу, · надходження від штрафів та фінансових санкцій; · інші неподаткові надходження. Доходи від операцій з капіталом: · надходження від продажу основного капіталу; · надходження від продажу державних запасів товарів; Державні цільові фонди: · Державний фонд сприяння зайнятості населення України; · Фонд соціального захисту інвалідів; · Фонд на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; · Фонд охорони навколишнього середовища; · інші фонди.
Повна та детальна структура доходів державного бюджету визначаться бюджетною класифікацією, яку розробляє Кабінет Міністрів України і затверджує Верховна Рада України. Фінансові інструменти формування доходів бюджету
Принципи організації державних видатків: · Плановість · Цільова призначеність · Незворотність витрат · Дотримання режиму економії · Ефективність використання · Постійний контроль за використанням коштів.
Система державних видатків - сукупність конкретних видів державних видатків, тісно пов'язаних між собою.
Класифікація державних видатків 1. За участю у суспільному виробництві: а) видатки пов'язані з розвитком матеріального виробництва; б)видатки на утримання та розвиток сфери нематеріального виробництва. 2. За суспільним призначенням: а) на народне господарство; б) на соціально-культурні заходи; в) на оборону; г) на управління. 3. За галузевою ознакою: 1. На фінансування виробничої сфери: а) промисловості; б) сільського господарства; в) капітального будівництва; г) транспорту і зв'язку. 2. На фінансування невиробничої сфери; а) освіти; б) культури; в) охорони здоров'я; г) соціального забезпечення; д) державного управління. самофінансування бюджетне фінансування кредитне забезпечення Сукупність конкретних видів державних видатків, тісно пов'язаних між собою, становлять систему державних видатків. Бюджетне фінансування- це безповоротне, безкоштовне витрачання коштів із державного та місцевих бюджетів на виконання загальнодержавних функцій, функцій місцевого самоврядування та забезпечення бюджетних підприємств, установ та організацій. Видатки всіх бюджетів поділяються на
Особливості бюджетних видатків
Виділення коштів з бюджету здійснюється через кошторисно-бюджетне фінансування. Кошторисно-бюджетне фінансування -це метод безповоротного, безкоштовного відпуску грошових коштів на утримання установ, що перебувають на повному фінансуванні з бюджету, на основі фінансових планів-кошторисів витрат. Класифікація видатків бюджету Функціональна класифікація характеризує склад видатків бюджету за галузями народного господарства (25 груп). Відомча класифікація - це фактично перелік головних розпорядників коштів. Економічна класифікація відповідає класифікації доходів і містить видатки: · поточні; · капітальні; · нерозподілені; · кредитування за вирахуванням погашення. Основні терміни
Логічні завдання: 1. Охарактеризуйте проблему дефіциту державного бюджету. Які існують, на ваш погляд, шляхи скорочення бюджетного дефіциту в України. Тема 7: Місцеві фінанси Програмна анотація 1. Сутність місцевих фінансів. 2. Доходи і видатки місцевих бюджетів. 3. Позабюджетні кошти місцевих Рад народних депутатів. Місцеві (регіональні) фінанси за своєю економічною сутністю є системою економічних відносин, за допомогою якої національний дохід розподіляється й перерозподіляється на економічний та соці&іьний розвиток територій. Зміцнення фінансової незалежності органів місцевого самоврядування можливо за допомогою: Важлива передумова побудови демократичної держави є самостійність і незалежність органів міського самоврядування
У доходи бюджетів у містах зараховується:
У доходи міських, сільських, селищних бюджетів зараховується:
Розмежування всіх доходів, закріплених за місцевими бюджетами, здійснюється Верховною Радою Криму, обласними, міськими (міст Києва і Севастополя) Радами народних депутатів, з урахуванням економічного, соціального, природного і екологічного стану відповідних районів та населених пунктів за поданням Рад нижчих рівнів. З бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя здійснюється видатки на такі цілі:
3. Позабюджетні кошти місцевих Рад народних депутатів Органи місцевого самоврядування всіх рівнів формують позабюджетні фонди за рахунок таких джерел:
Кошти позабюджетних фондів акумулюються на спеціальних розрахунках, які відкриваються в установах банків і вилученню не підлягають. Фінансові методи регулювання розвитку комунальної власності: доходи нід комунальної власності: витрати з місцевих бюджетів. Приватизація комунальної власності: - зумовлює скорочення апарату управління і відповідно видатків бюджету; - призводить до зростання доходів і відповідно платежів до бюджету в самих галузях міського господарства. Основні терміни
Логічні завдання: 1)Які, на Ваш погляд, існують проблеми бюджетної системи України. 2)Як, на Ваш погляд, можливо вирішити фінансові проблеми місцевих органів влади Тема : Державний кредит Програмна анотація 1. Сутність та значення державного кредиту. 2. Класифікація державного кредиту. 3. Державний борг.
Державний кредит - це сукупність економічних відносин, що виникають між державою (яке кредитором або позичальником) і фізичними, юридичними особами, урядами іноземних країн та міжнародними кредитно-розрахунковими установами щодо залучення і використання додаткових фінансових ресурсів.
Деужавний кредит - залучення державою тимчасово вільних коштів юридичних і фізичних осіб у розпорядження відповідних органів державної влади для використання їх на фінансування державних витрат. Призначення державного кредиту: · засіб формування у руках держави додаткових фінансових ресурсів; · створює умови для досягнення збалансованості доходів і видатків населення, підприємств та організацій; · важіль нормалізації грошового обігу в країні; · джерело збільшення грошових доходів у власників цінних паперів та вкладників банків; · міжнародний державний кредит для країни-отримувача коштів є джерелом додаткових можливостей із прискорення соціально-економічного розвитку;
Ощадна справа - мобілізовані грошові кошти ощадних банків спрямовуються в доходи бюджету.
Оформлення державних позик цінними паперами може бути:
Міжнародний державний кредит - це сукупність фінансових відносин, за якими на світовому фінансовому ринку держава виступає позичальником або кредитором. Залучення коштів зі світового ринку позичкових капіталів відбувається за допомогою випуску і розміщення державних зовнішніх позик на умовах строковості, від платності і зворотності. Державні зовнішні позики: Надаються у а)грошовій формі у валютах: * країни кредитора; * країни-позичальника; * третьої особи; б) товарній формі Бувають: а) середньострокові; б) довгострокові. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|