МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виступ студента
Студент готує тези свого виступу чи повний його текст, як правило, заздалегідь. Термін виступу на засіданні комісії встановлюється в межах 10-15 хвилин. Текст виступу включає: · обґрунтування студентом актуальності обраної ним теми курсової роботи; · визначення предмета та меж дослідження; · висвітлення найбільш важливих теоретичних і практичних проблем з теми курсової роботи, визначення власної позиції щодо спірних питань; · конкретні висновки, пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення законодавства, поліпшення юридичної практики, подальших наукових досліджень з теми курсової роботи тощо. Текст курсової роботи та виступ студента є підставою для попередніх висновків членів комісії щодо оцінки курсової роботи, сумлінності та самостійності студента в роботі над обраною теми дослідження.
4.2. Запитання і відповіді
Після виступу студент повинен відповісти на запитання, які можуть бути поставлені йому присутніми. Запитання повинні стосуватися змісту чи форми курсової роботи, а також окремих положень, сформульованих студентом під час його виступу на засіданні комісії. Відповіді на запитання мають бути короткими, аргументованими, чіткими та конкретними. Вони повинні показати рівень загальної юридичної грамотності студента та рівень його підготовки за обраною спеціалізацією. Відповіді під час захисту курсової роботи сприяють поглибленню висновків, які роблять члени комісії після виступу студента.
Відповіді студента на зауваження
Відповідаючи, студент повинен чітко визначити свою позицію щодо суті зроблених йому зауважень. Для цього він має провести певне узагальнення і вирішити: · з якими зауваженнями необхідно безумовно погодитися; · які зауваження, на думку студента, є спірними і чому; · які зауваження він не приймає і які підстави, з його точки зору, для цього є. Відповіді студента мають бути конкретними, обґрунтованими, коректними і, по можливості, короткими. Такі відповіді дозволяють членам комісії переконатися у здатності студента самокритично реагувати на зауваження, у його вмінні вести дискусію.
Оцінка курсової роботи
Кожний член комісії самостійно приймає рішення щодо оцінки курсової роботи з урахуванням як особистого ознайомлення, так і з огляду на її захист, і на закритому засіданні ця оцінка повідомляється іншим членам комісії. Остаточна оцінка курсової роботи оголошується головою (головуючим на засідання) комісії у присутності студентів. Читайте також:
|
||||||||
|