МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТА ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТОсновною формою навчання студента–заочника є самостійна робота над навчальним матеріалом. Для полегшення цієї роботи кафедри фізики вузів організують читання лекцій, консультації і лабораторні роботи. Тому процес вивчення фізики складається з наступних етапів: 1) пророблення настановних лекцій; 2) самостійна робота над підручниками і навчальними посібниками; 3) відвідування індивідуальних консультацій відповідно до встановленого графіку; 4) виконання контрольних робіт; 5) проходження лабораторного практикуму; 6) здача іспитів. При самостійній роботі над навчальним матеріалом необхідно: 1. Складати конспект, у якому записувати закони і формули, що виражають ці закони, визначення основних фізичних понять і сутність фізичних явищ і методів дослідження. 2. Вивчати курс фізики систематично, тому що в противному випадку матеріал буде засвоєний поверхово. 3. Користуватися якимось одним підручником або навчальним посібником (або обмеженим числом посібників), щоб не втрачався логічний зв'язок між окремими питаннями, принаймні усередині якогось визначеного розділу курсу. Рекомендовані для використання підручники і посібники виділені жирним шрифтом у «Списку рекомендованої літератури». 4. Наприкінці 5 семестру студенти здають іспит у письмовій формі. При підготовці до іспиту необхідно орієнтуватися на питання, об’єднані у файлі «Подготовка_зима_2013» з папки «Экзамен_зима», яку можна отримати у куратора в електронному вигляді. 5. Наприкінці 6 семестру студенти здають залік. При підготовці до заліку потрібно орієнтуватися на питання з контрольної роботи (захищати контрольну роботу). 6. Контрольні роботи дозволяють закріпити теоретичний матеріал курсу. У процесі вивчення загальної фізики студенти третього курсу на протязі 5 семестру повинні виконати дві контрольні роботи і одну контрольну роботу на протязі 6 семестру. Розв’язування задач у контрольних роботах є перевіркою ступеня засвоєння студентом теоретичного курсу, а рецензії на роботу допомагають йому доробити і правильно засвоїти різні розділи курсу фізики. Перед виконанням контрольної роботи студентові необхідно уважно ознайомитися з прикладами розв’язування і оформлення задач з даної контрольної роботи, рівняннями і формулами, а також з довідковими матеріалами. Перш ніж приступити до розв’язування тієї або іншої задачі, студент повинен добре зрозуміти її зміст і поставлені в ній питання. Завдання в контрольних роботах розподілені за розділами таким чином: Читайте також:
|
||||||||
|