Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Існуюча структура Укрзалізниці



 

Де: ЦА – Адміністративне управління;

ЦГК – Головне управління контролю;

Цпрес – ЦН Управління справами;

ЦКАДР – Головне управління кадрами;

ЦО – Перше управління;

ЦР – Спеціальне управління;

ЦРБ – Головне управління безпеки руху та екології;

ЦД – Головне управління перевезень;

ЦТЕХ – Головне управління розвитку та технічної політики;

ЦП – Головне управління колійного господарства;

ЦШ – Головне управління автоматики, телемеханіки та зв’язку;

ЦЕ – Головне управління електрифікації та електропостачання;

ЦБМЕС – Головне управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд;

ЦКРУ – Головне управління контролю та внутрішнього аудиту;

ЦКМ – Головне управління майна та земельних ресурсів;

ЦЛ – Головне пасажирське управління;

ЦРП – Головне управління регіональних перевезень;

ЦКВ – Головне управління капітальних вкладень;

ЦМ – Головне комерційне управління;

ЦУО – Управління пожежної безпеки;

ЦЧУ – Управління статистики;

ЦІ – Головне управління міжнародних відносин;

ЦТ – Головне управління локомотивного господарства;

ЦВ – Головне управління вагонного господарства;

ЦХП – Головне управління постачання;

ЦТЗБ – Головне управління охорони та організації праці;

ЦУВС – Головне управління медичних закладів;

ЦІЯ – Інспекція контролю за якістю;

ЦФ – Головне фінансово-економічне управління;

ЦІТ – Головне управління інформаційних технологій

 

Для цього першочергово потребу­ють вирішення такі питання

- правовий статус Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниці) як органу управління залізничним транспортом. Конституцією України визначено, що в системі органів виконавчої влади існують вищий орган, центральні та місцеві органи виконавчої влади. Центральним органом виконавчої влади щодо залізничного транспорту є Міністерство транспорту та зв’язку України (МТЗУ). Статус Державної адміністрації залізничного транспорту є проміжним між МТЗУ і відповідними підприємствами, установами та організаціями й виходить за межі чинного законодавства.

- юридичний статус залізниць.Законом України «Про залізничний транспорт» визначено, що залізниця – це статутне територіально-галузеве об'єднання, до складу якого входять підприємства, установи та організації залізничного транспорту – юридичні особи.

Відповідно до Програми реструктуризації залізничного транспорту, затвердженої у 1998 році, з метою удосконалення структури й переходу на дволанкову систему управління усі відділки залізниць були реорганізовані із підприємств-юридичних осіб у відособлені структурні підрозділи – Дирекції залізничних перевезень. Поступово зі складу залізниць були виведені й інші підприємства-юридичні особи, у результаті чого залізниці функціонують як підприємства і їх фактичний статус зараз не відповідати територіально-галузевому об'єднанню. На основі викладеного можна сказати, що структура управління залізничним транспортом України потребує суттєвих перетворень.

Наприкінці 2009 року було затверджено Державну цільову програму реформування залізничного транспорту на 2010-2015 роки, за якою організаційна структура управління галузі буде реорганізовано в Державний концерн. Але це не є кінцевою метою реформування, і тому на останньому етапі цієї програми запропоновано організувати Єдиний суб’єкт господарювання, побудований за вертикально-інтегрованим принципом. Проте в програмі нічого не сказано, за якою моделлю вона буде побудована.

У практиці побудови організації існує дві групи організаційних структур: бюрократичні та адаптивні. Перші використовуються для організацій зі стабільною номенклатурою товарів, послуг та чіткою організацією праці, другі – для організацій, зовнішнє середовище яких змінюється дуже швидко й потребує зміни номенклатури товарів або послуг у стислі строки. За свою гнучкість адаптивні структури й одержали таку назву. Але більше у світі використовують бюрократичні структури (85 %) та їх різновиди. Вони мають певні переваги, тому що характеризуються: чітким розподілом праці; ієрархічністю рівнів управління; визначеністю функцій; наявністю певних формальних правил і стандартів, які забезпечують чітке виконання обов’язків та координацію різних завдань; захищеністю службовців від необґрунтованого звільнення.

Завдяки цим перевагам бюрократичним структурам пробачили їх головний недолік – перебільшення ролі правил, процедур та норм, від яких службовець не може відступити й своєю поведінкою дратує клієнтів. Коли організація веде свою діяльність у кількох регіонах одночасно, на практиці використовують дивізійну організаційну структуру (один із видів бюрократичних структур), яка може дублювати в кожному регіоні деякі функції (наприклад, фінансові, технічні, збуту, забезпечення та інше), а повноваження з управління виробництвом делегуються одному керівникові, який є відповідальною особою в даному регіоні. Враховуючи сказане, для управління залізничним транспортом слід використовувати бюрократичну структуру в дивізійній формі з організацією у структурних підрозділах центрів інвестицій.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А) Структура економічних відносин.
  8. Аграрна структура та її елементи
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 9005

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні причини неефективної діяльності залізничного транспорту | Організаційна структура на другому етапі реформування - після утворення АТ «Укрзалізниці»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.