МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Існуюча структура Укрзалізниці
Де: ЦА – Адміністративне управління; ЦГК – Головне управління контролю; Цпрес – ЦН Управління справами; ЦКАДР – Головне управління кадрами; ЦО – Перше управління; ЦР – Спеціальне управління; ЦРБ – Головне управління безпеки руху та екології; ЦД – Головне управління перевезень; ЦТЕХ – Головне управління розвитку та технічної політики; ЦП – Головне управління колійного господарства; ЦШ – Головне управління автоматики, телемеханіки та зв’язку; ЦЕ – Головне управління електрифікації та електропостачання; ЦБМЕС – Головне управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд; ЦКРУ – Головне управління контролю та внутрішнього аудиту; ЦКМ – Головне управління майна та земельних ресурсів; ЦЛ – Головне пасажирське управління; ЦРП – Головне управління регіональних перевезень; ЦКВ – Головне управління капітальних вкладень; ЦМ – Головне комерційне управління; ЦУО – Управління пожежної безпеки; ЦЧУ – Управління статистики; ЦІ – Головне управління міжнародних відносин; ЦТ – Головне управління локомотивного господарства; ЦВ – Головне управління вагонного господарства; ЦХП – Головне управління постачання; ЦТЗБ – Головне управління охорони та організації праці; ЦУВС – Головне управління медичних закладів; ЦІЯ – Інспекція контролю за якістю; ЦФ – Головне фінансово-економічне управління; ЦІТ – Головне управління інформаційних технологій
Для цього першочергово потребують вирішення такі питання - правовий статус Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниці) як органу управління залізничним транспортом. Конституцією України визначено, що в системі органів виконавчої влади існують вищий орган, центральні та місцеві органи виконавчої влади. Центральним органом виконавчої влади щодо залізничного транспорту є Міністерство транспорту та зв’язку України (МТЗУ). Статус Державної адміністрації залізничного транспорту є проміжним між МТЗУ і відповідними підприємствами, установами та організаціями й виходить за межі чинного законодавства. - юридичний статус залізниць.Законом України «Про залізничний транспорт» визначено, що залізниця – це статутне територіально-галузеве об'єднання, до складу якого входять підприємства, установи та організації залізничного транспорту – юридичні особи. Відповідно до Програми реструктуризації залізничного транспорту, затвердженої у 1998 році, з метою удосконалення структури й переходу на дволанкову систему управління усі відділки залізниць були реорганізовані із підприємств-юридичних осіб у відособлені структурні підрозділи – Дирекції залізничних перевезень. Поступово зі складу залізниць були виведені й інші підприємства-юридичні особи, у результаті чого залізниці функціонують як підприємства і їх фактичний статус зараз не відповідати територіально-галузевому об'єднанню. На основі викладеного можна сказати, що структура управління залізничним транспортом України потребує суттєвих перетворень. Наприкінці 2009 року було затверджено Державну цільову програму реформування залізничного транспорту на 2010-2015 роки, за якою організаційна структура управління галузі буде реорганізовано в Державний концерн. Але це не є кінцевою метою реформування, і тому на останньому етапі цієї програми запропоновано організувати Єдиний суб’єкт господарювання, побудований за вертикально-інтегрованим принципом. Проте в програмі нічого не сказано, за якою моделлю вона буде побудована. У практиці побудови організації існує дві групи організаційних структур: бюрократичні та адаптивні. Перші використовуються для організацій зі стабільною номенклатурою товарів, послуг та чіткою організацією праці, другі – для організацій, зовнішнє середовище яких змінюється дуже швидко й потребує зміни номенклатури товарів або послуг у стислі строки. За свою гнучкість адаптивні структури й одержали таку назву. Але більше у світі використовують бюрократичні структури (85 %) та їх різновиди. Вони мають певні переваги, тому що характеризуються: чітким розподілом праці; ієрархічністю рівнів управління; визначеністю функцій; наявністю певних формальних правил і стандартів, які забезпечують чітке виконання обов’язків та координацію різних завдань; захищеністю службовців від необґрунтованого звільнення. Завдяки цим перевагам бюрократичним структурам пробачили їх головний недолік – перебільшення ролі правил, процедур та норм, від яких службовець не може відступити й своєю поведінкою дратує клієнтів. Коли організація веде свою діяльність у кількох регіонах одночасно, на практиці використовують дивізійну організаційну структуру (один із видів бюрократичних структур), яка може дублювати в кожному регіоні деякі функції (наприклад, фінансові, технічні, збуту, забезпечення та інше), а повноваження з управління виробництвом делегуються одному керівникові, який є відповідальною особою в даному регіоні. Враховуючи сказане, для управління залізничним транспортом слід використовувати бюрократичну структуру в дивізійній формі з організацією у структурних підрозділах центрів інвестицій.
Читайте також:
|
||||||||
|