Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організаційна структура на другому етапі реформування - після утворення АТ «Укрзалізниці»

 

На другому етапі (2013 – 2015 р.) передбачається:

- формування вертикально інтегрованої виробничо-технологічної системи залізничного транспорту, структурованої за видами діяльності, з упровадженням автоматизованої системи обліку та управління;

- удосконалення тарифної політики, забезпечення вільного ціноутворення у конкурентних секторах, на ринку транспортних послуг;

- утворення головного та регіональних центрів управління перевезеннями;

- впровадження механізму фінансової підтримки пасажирських перевезень;

- створення організаційно-правових умов для функціонування приватних операторських компаній у сфері пасажирських перевезень;

- утворення у сфері приміських та регіональних пасажирських перевезень господарських товариств, корпоративні права яких належатимуть місцевим органам виконавчої влади, Товариству та іншим юридичним особам;

- оптимізація організаційної структури залізничного транспорту (рис. 3).

На третьому етапі (2016 - 2019 рр.) передбачається:

- ліквідація перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних шляхом впровадження механізму фінансової підтримки пасажирських перевезень;

- утворення господарського товариства у сфері пасажирських перевезень у далекому та місцевому сполученні, корпоративні права якого належатимуть Товариству;

- збільшення кількості приватних компаній, що володіють парком пасажирських вагонів;

- утворення місцевих залізниць, що володіють об'єктами інфраструктури та рухомим складом, на базі підрозділів промислового залізничного транспорту, малодіяльних та вузькоколійних дільниць;

- розвиток мережі логістичних комплексів, складських та розподільних терміналів.

Організаційна структура на другому етапі реформування – після утворення АТ «Укрзалізниця» (функціональні блоки) представлена на рис.3.

Рис. 3. – Організаційна структура на другому етапі реформування – після утворення АТ «Укрзалізниця.

 

Литература:

1. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организаций. Учебное пособие. М.: Изд-во Эксмо, 2004.- 544 с.

2. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організацій): Навчальний посібник: - Київ: ЦУЛ, 2003. – 186 с.

3. Пастернак-Таранущенко Г., Рожок В. Конкуренция Курс лекций и практических. Киев: ЦУЛ. 2002. - 322 с.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  4. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  5. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  6. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  7. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  8. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  9. IY.3. Общество и его структура.
  10. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  11. VІ. План та організаційна структура заняття
  12. А – до відновлення, б – після відновлення.




Переглядів: 2873

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційна структура на другому етапі реформування - після утворення АТ «Укрзалізниці» | ВИДИ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.