Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА: Судження

 

1. Визначте структуру суджень та встановіть розподіленість термінів у них:

а) історія культури є особливою сферою культурологічного знання;

б) все таємне стає явним;

в) немає правил без виключень;

г) Києво-Печерська Лавра є історично-культурним заповідником.

д) Київ більший за Житомир;

е) Дж. Буль батько Є.Л. Войнич.

 

2. Визначить якість таких висловлювань:

а) у нас вийшло не те, що було задумано;

б) нема добра без лиха;

в) у звичаях людських багато нерозумного;

г) і Цезар не вище граматиків;

д) мистецтво – в умінні приховувати мистецтво;

е) жодне А не є В;

є) всі не-А суть В;

ж) всі не-А не суть не-В;

з) всі А суть не-В;

і) не всі А суть В.

 

3. Визначте кількість таких суджень:

а) всі судження мають значення істинності;

б) розум завжди в дурнях у серця;

в) не все те, що дозволено, варто поваги;

г) бувають хиби, схожі на істину;

д) гетьмана Мазепу зрозуміли і визнали лише деякі його сучасники;

е) гроші – це міра вартості та засіб платежів.

 

4. Визначить кількісну та якісну характеристики суджень:

а) не всі люди, що прагнули свободи, були революціонерами;

б) із пісні слів не викинеш;

в) авторське право на твір, створений як службове завдання, належить його автору;

г) деяка частина картин молодих художників була продана на аукціоні;

д) на всякого мудреця доволі простоти.

 

5. Визначте вид суджень за змістом предиката:

а) Володимир – брат Василя;

б) Юлія старша від Тетяни;

г) у світі є одна красуня;

д) є такі люди.

 

6. Визначте вид складних суджень і запишіть їх за допомогою символів:

а) якби ви з нами подружились, багато б дечому навчились;

б) або ви будете вчасно приходити на репетиції, або вам доведеться піти з театру;

в) випадуть у травні дощі – буде добрий врожай;

г) він поет або вчений;

д) він і поет, і вчений;

е) справжні художники мають розвинену уяву і досконало володіють технікою живопису.

 

7. З’ясуйте, які з цих складних висловлювань є “завжди істинним” (законами логіки), які – “завжди хибними”, а які – невизначеними (здійсненими):

а) [(А L B®C)]®(A V B V B);

б) (A V B) L (C L C);

в) (A®B) L (C®A) L (D L C L D);

г) [A V (B L C®D)L F]®(A V C V A);

д) (А®B)®(C V C).

 

8. Визначте, вид судження за об’єктивною і логічною модальністю:

а) політ на інші планети можливий;

б) співучасть із необережності неможлива;

в) на іншу планету, можливо, полетять років через 6;

г) робота першого блоку ЧАЕС зупинена;

д) необхідно, щоб усі закони затверджувала Верховна Рада.


Читайте також:

  1. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  5. Варіант 13. Тема: Державні фінанси, їх місце і роль вфінансово-кредитній системі
  6. Варіант 15. Тема: Дефіцит Держбюджету
  7. Варіант 7, (22). Тема: Основні напрямки удосканалення фінансового механізму у сучасних умовах
  8. Встановлення відношень між судженнями за правилами логічного квадрата.
  9. Економічна система: її сутність та структурні елементи
  10. Економічна система: її сутність, цілі та основні структурні елементи
  11. Економічна система: її суть та структурні елементи.
  12. Зорова сенсорна система: будова, функції. Порушення зору




Переглядів: 868

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: Поняття як форма мислення | ТЕМА: Закони логіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.