Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА: Закони логіки

 

1. Чи будуть тотожними судження:

“Цей художник зробив ювілейну виставку картин”;

“Цей художник організував ювілейну виставку картин”.

 

2. Вимоги якого закону порушено в оголошенні: “Дитячому будинку потрібні вчителі з дошкільною освітою”?

 

3. З’ясуйте, чи порушаться вимоги закону тотожності у разі ототожнення таких понять:

а) “найдовша у світі річка” та “найдовша ріка в США”;

б) “квадрат” і “прямокутний ромб”;

в) “Олександр Олесь” і “український поет, що помер на чужині”;

г) “романс” і “лірична пісня”.

 

4. Поміркуйте, чи дотримуються закону тотожності у відповідях на такі запитання:

а) ви виконали дане завдання? – Ми його виконували;

б) які є види понять? – Поняття поділяються на конкретні й абстрактні;

в) хто ви за професією? – Я митець;

г) скільки років прожив М. Гоголь? – Він помер у 1852 році.

 

5. Чи можуть бути одночасно істинними такі судження:

а) “ця людина патріот” і “ця людина не має високого інтелектуального розвитку”;

б) “всі люди мають свідомість” і “люди мають свідомість”;

в) “цей твір є низькопробним” і “автором цього твору є талановитий митець”;

г) “всі художники мають розвинену уяву” і “деякі художники є дальтоніками”.

 

6. У кожному з наведених нижче прикладів зазначте, який саме закон мислення в ньому застосовано і запишіть вирази у символічній формі:

а) “хибно те, що А водночас і істинне, і хибне”;

б) “А або В тоді і тільки тоді, коли В або А”;

в)заперечення диз’юнкції двох висловлювань еквівалентно кон’юнкції заперечення кожного з цих висловлювань”;

г) “А і В або С еквівалентно А і В або А і С”.

 


Читайте також:

  1. IV. Закони ідеальних газів.
  2. А) Грошовий обіг. Закони.
  3. Аграрні закони України
  4. База управлінських рішень і закони організації.
  5. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  8. Булеві теореми та закони
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші, на вашу думку, екологічні закони.
  10. В) економічні категорії і закони.
  11. Варіант 13. Тема: Державні фінанси, їх місце і роль вфінансово-кредитній системі
  12. Варіант 15. Тема: Дефіцит Держбюджету




Переглядів: 933

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: Судження | ТЕМА: Умовивід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.