Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3. Конунікації у менеджменті.

  1. Охарактеризуйте комунікаційні процеси на досліджуваному підприємстві, заповнивши подану нижче таблицю.
Елемент комунікаційного процесу Приклад 1 Приклад 2 Приклад 3.
Відправник Заступник генерального директора по торгівлі Клієнт Менеджер з реклами і продажу
Отримувач Начальник цеху (дільниці) Менеджер з реклами і продажу Начальник цеху (дільниці)
Повідомлення Розпорядження про створення належних умов для високопродуктивної праці Про надання інформації про автомобіль чи запчастину до нього. Прохання про підписання заяви на відрядження
Канал Усне мовлення Телефонний зв'язок Письмова записка
Зворотній зв’язок Кивок головою начальника дільниці Надання усної інформації через телефон Наказ про відрядження працівника
  1. Опишіть типи комунікацій на досліджуваному підприємстві.
Тип комунікацій Приклад 1 Приклад 2 Приклад 3
Вертикальні зверху вниз Ознайомлення працівників з цілями організації для усвідомлення ни­ми важливості виконуваної роботи Заступник генерального директора по торгівлі може повідомити Начальник цеху (дільниці) про найближчі зміни у виробництві. Начальник дільниці надає інформацію про методи виконання роботи
Вертикальні знизу вгору Менеджер з реклами і продажу готовий повідомити своєму безпосередньому керівникові про проблему, що виникла. Менеджер з реклами і продажу може помітити, що нова ЕОМ іноді вимушує клієнта чекати Менеджер з реклами і продажу може зробити висновок, що очікування нервує деяких клієнтів. Підлеглий звітує начальнику дільниці про виконану роботу
Горизонтальні обмін інформацією між різними відділами та іншими структурними підрозділами Працівники повині обмінюватися інформацією щодо розподілення ресурсів Працівник звернувся до інженера за допомогою по роботі
Діагональні Начальник дільниці звернувся до віддлу кадрів про надання йому списку працівникі в яких є діти до 18 р. Начальник дільниці звернувся до юридичного відділу для роз’яснення юридичних питань. Працівник звернувся до бухгалтерії за довідкою про доходи
Неформальні. Мовчання Начальника дільниці у відповідь на запитання підлеглого Начальник дільниці обговорює з підлеглими враженнями від поїздки Працівники обговорюють політичну ситуацію в країні  

 

  1. Наведіть приклади прояву комунікаційних бар»єрів на досліджуваному підприємстві:

Основними комунікаційними бар’єрами на даному підприємстві є :

викривлення повідомлень;

інформаційні перевантаження;

бар’єри між керівниками і робочими групами, пов’язані зі складністю сприйняття,

невербальними перепонами,

неякісним зворотнім зв’язком

та невмінням слухати.

 


Читайте також:

  1. Використання можливостей текстового редактора WORD у торговельному менеджменті. Формування документів та звітів для торговельного менеджменту
  2. Інформація, її види та роль в менеджменті. Вимоги, що висувають до інформації.
  3. Наукові підходи в менеджменті.
  4. Організація інформації для ефективного використання її у менеджменті.
  5. Процес прийняття рішень в менеджменті.
  6. Психоаналітична школа в менеджменті.
  7. Ризики у фінансовому менеджменті.
  8. Роль організаційного фактору в м/н менеджменті.
  9. Самоменеджменті.
  10. Суть соціальної та юридичної відповідальності у менеджменті.
  11. Суть соціальної та юридичної відповідальності у менеджменті.
  12. Тема 10. Комунікації в м/н менеджменті.




Переглядів: 436

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Охарактеризувати внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, заповнивши нижче таблицю. | Тема 4Управлінські рішення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.