Занятті
1. Визначте положення площини s та її спосіб задання за наочним зображенням (рис. 21).
2. Дайте назву площини, її положення, визначте кут нахилу до площин проекцій.
3. Побудуйте епюр цієї площини.

а) б)

в)
Рисунок 21 - Наочні зображення площин
Задачі для самостійної підготовки
Задача 1. В заданих площинах побудуйте відсутню проекцію т. А .

а) б)
Задача 2.Побудуйте: відсутню проекцію прямої l, що належить площинам; горизонталь та фронталь цієї площини.

Задача 4. Побудуйте відсутню проекцію ∆ABC, якщо відомо, що ∆ ABC належить заданій площині.

Читайте також: - VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
- Семінар. Роль викладача на семінарському занятті, його функції.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|