Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Чотирьохшарнірний механізм.

 

Рис 10.7
 

Кутом тиску Jназивається кут між вектором сили що діє на ведену ланку з ведучого і вектором швидкості точки додатку цієї сили на веденій ланці.

На Рис. 10.7 зображений чотирьохшарнірний механізм . До вхідної ланки 1цього механізму прикладений рушійний момент Мд, до вихідної ланки 3-

момент опору Мс3. На етапі проектування маси і моменти інерції ланок не Рис. 10.7 визначені, тому рушійна сила діє на ведену ланку - реакція F32 направлена по лінії ВС, швидкість точки її застосування на ланці 3- VC направлена убік w 3 перпендикулярно ланці 3. Кут J 32 між векторами F32 і VC - кут тиску в обертальній парі С. Із збільшенням цього кута тангенціальна складова сили Ft32, сприяюча повороту ланки 3 у напрямі w 3, зменшується, а нормальна Fn32, яка не впливає на рух, а тільки деформує (стискує) ланку 3,збільшується. Тобто із збільшенням кута тиску умови передачі сил в КП погіршуються. Оскільки в реальних КП завжди є тертя, то при певній величині кута тиску в КП можливе самоторможение або заклинювання. Самоторможеніє або заклинювання - це такий стан механізму, коли в результаті зростання кутів тиску в одній з КП, рух механізму стає неможливим при скільки завгодно великому значенні рушійної сили. Часто для характеристики умов передачі сил користуються коефіцієнтом зростання зусиль (без урахування тертя)

Рис 10.8
 

Оскільки в реальних механізмах завжди є тертя, те заклинювання відбувається при кутах тиску J з < 90° . При розрахунку задаються коефіцієнтом зростання зусиль (наприклад kJ = 2) і визначають допустимий кут тиску [J ]. Для попередніх розрахунків приймають для механізмів тільки з обертальними парами [J ]= 45° - 60°, за наявності поступальних КП [J ] = 30° - 45° . Необхідно відзначити, що в так званих "мертвих" положеннях механізму кути тиску J = 90° . У статиці в такому положенні можливе заклинювання механізму, в динаміці механізм проходить ці положення використовуючи кінетичну енергію, яку запасли рухомі ланки.

Коефіцієнтом нерівномірності середньої швидкості kw називається відношення середньої швидкості вихідної ланки на зворотному ході w 3ср ох до середньої швидкості прямого ходу w 3ср

Рис 10.9
 

tох і tпх - відповідно час зворотного і час прямого ходу.

При проектуванні технологічних машин, в яких навантаження на вихідній ланці механізму на робочому|робітнику| або прямому ході набагато більше навантаження на холостому або зворотному ході, бажано, щоб|аби| швидкість вихідної ланки на прямому ході була менша, ніж на зворотному. З метою скорочення часу холостого ходу, теж|також| необхідно збільшувати швидкість при зворотному ході. Тому при метричному синтезі механізму часто треба підбирати|добирати| розміри ланок що забезпечують заданий коефіцієнт нерівномірності середньої швидкості.


Читайте також:

  1. Бюджетна політика і бюджетний механізм.
  2. Механізм.
  3. Податковий процес: суть, механізм. Компромісне вирішення спорів в адміністративній апеляції.
  4. Причини втручання держави в ринковий механізм.
  5. Причини соціальних конфліктів, їх класифікація та механізм.
  6. Рульовий механізм.
  7. Тема 3. Фінансова політика і фінансовий механізм.
  8. Фінансовий механізм. Його структура та функції




Переглядів: 640

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основи теорії вищої кінематичної пари

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.