МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗЕМЕЛЬНОГО СПОРУ3.1.Заявник подає заяву про порушення спору в письмовій формі до ради. 3.2.Заява повинна містити: а) найменування органу, до якого вона подається; б) найменування сторін, їх адреси; в) виклад обставин виникнення спору; г) зазначення доказів; д) підпис заявника та дату заповнення. 3.3. До заяви можуть бути додані необхідні для розгляду спору документи і матеріали: а) документи на право власності або на право користування земельною ділянкою; б) документи, що підтверджують зміни, які відбулися в правовому режимі земельної ділянки; в) акти, протоколи, розпорядження контролюючих органів та інше. 3.4. Земельний спір має бути вирішено у місячний строк від дня подачі заяви. 3.5. Розгляд земельних спорів здійснюється в присутності сторін. 3.6. Сторонам земельного спору надсилається письмове повідомлення про час і місце розгляду спору за 5 днів до засідання комісії. 3.7. Порядок ведення засідання комісії, а також обов'язкову по відношенню однієї сторони до іншої поведінку визначає голова комісії. 3.8.Голова комісії оголошує склад комісії, роз'яснює сторонам їх права та обов'язки і сприяє у здійсненні належних їм прав. 3.9.У разі відсутності однієї із сторін при першому засіданні комісії і відсутності офіційної згоди на розгляд питання без неї, розгляд спору переноситься. 3.10. Повторне засідання комісії відбувається не пізніше 7 днів після першого. 3.11. Відсутність однієї із сторін без поважних причин при повторному розгляді не зупиняє його розгляду і прийняття рішення. 3.12. Доказами при вирішенні земельного спору є будь-які фактичні дані, на підставі яких комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, які мають значення для правильного вирішення спору. 3.13. Якщо подані сторонами докази є недостатніми, комісія має право витребувати від підприємств, організацій, органів державної влади, структур місцевого самоврядування та громадян документи і матеріали, необхідні для вирішення спору. 3.14.Для роз'яснення питань, що виникають при вирішенні земельного спору і потребують спеціальних знань, комісія може заслуховувати експертів та фахівців, запрошених як сторонами, так і комісією. 3.15.Експертами можуть виступати фізичні та юридичні особи, які мають ліцензії на здійснення відповідної діяльності. 3.16.Права, обов'язки та відповідальність експерта визначаються діючим законодавством. 3.17.Експертиза провадиться для визначення та відновлення меж земельних ділянок і включає: а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки на місцевості, б) відновлення меж земельної ділянки на місцевості; в) інші дії. 3.18.Витрати, пов'язані із залученням експертів, фахівців, покладаються на заявника. 3.19.Про кожне засідання комісії складається протокол, у якому зазначаються: а) дата засідання; б) найменування та склад органу, що розглядає спір; в) номер справи і найменування сторін; г) відомості про явку на засідання сторін та членів комісії або про причини їх неявки; д) усні заяви і клопотання сторін; є) відомості про роз'яснення сторонам їх прав і обов'язків. 3.20.Протокол веде секретар комісії та у триденний строк підписує голова комісії. 3.21.Сторони, які беруть участь у земельному спорі, мають право знайомитися з протоколом, подавати письмові зауваження. 3.22.При розгляді земельного спору по суті комісія готує проект рішення, який викладається в письмовій формі та подається головою комісії до виконавчого комітету. 3.23.Голова комісії доповідає виконавчому комітету ради щодо обставин спору і виносить проект рішення виконавчого комітету по спору, який розглядався комісією. 3.24.Виконавчий комітет приймає рішення за результатами розгляду земельного спору, яке складається із вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин, при цьому: а) у вступній частині вказуються найменування органу, що б) описова частина має містити зміст заяви, причини виникнення спору, пояснення та клопотання сторін, документи і матеріали, представлені сторонами, докази, на підставі яких прийнято рішення; в) у мотивувальній частині вказуються обставини справи, встановлені комісією; г) резолютивна частина має містити вирішення земельного спору по суті та порядок його виконання. 3.25. На засідання виконавчого комітету можуть бути запрошені сторони спору. 3.26. Рішення виконавчого комітету набирає чинності з моменту 3.27.Сторони спору у разі незгоди із прийнятим рішенням 3.28.Оскарження рішення призупиняє його виконання. Читайте також:
|
||||||||
|