МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Короткі вказівки з техніки безпеки5.1.1 Забезпечити надійне заземлення корпусів електродвигуна універсального пристрою і токарно-гвинторізного верстата 1К62. 5.1.2 Вмикати верстат і пристрій після ознайомлення з системою керування, порядком роботи та з дозволу учбового майстра. 5.1.3 Працювати на верстаті в спецодязі. При роботі на установці необхідно: під ногами оператора мати резиновий килим. 5.1..4 Перед пуском верстата і пристрою впевнитися в правильності установки всіх параметрів режиму вібронакатування, а також положення усіх рукояток. 5.1.5 Рукоятки під час роботи верстата не переключати. 5.1.6 При працюючій установці не проводити замірювань розмірів зразка. 5.2. Принципова схема вібронакатування (вібровигладжування).
5.3 Рисунки частково-регулярних мікрорельєфів (ЧРМР) і повністю регулярних мікрорельєфів (ПРМР), одержаних після вібронакатування.
5.4 Вибрані параметри режиму вібронакатування (вібровигладжування) згідно варіанту.
5.5 План операції вібронакатування Таблиця 3 План операції
5.4. Висновки та зауваження
Відповіді на КОНТРОЛЬНІ заПИТАННЯ 6.1 Які існують параметри вібронакатування і як вони впливають на фізико-механічні властивості зміцненого шару деталі?
6.2 Як впливає вібронакатування на експлуатаційні властивості зміцнених поверхонь?
6.3 Які мікрорельєфи можна одержати вібронакатуванням та сфера їх застосування на деталях?
6.4 Які переваги регулярних мікрорельєфів в порівнянні з рельєфами, одержаними традиційними способами механічної обробки?
Роботу виконав студент__________________________________ (дата, підпис) Роботу провів учбовий майстер____________________________ (дата, підпис)
Результати захисту роботи
Роботу прийняв викладач_________________________________ (дата, підпис)
Сідашенко О.І., Скобло Т.С., Тіхонов О.В., Автухов А.К., Сайчук О В., Мартиненко О.Д., Бантковський В.А., Гончаренко О.А.,
Робочий зошит виконання лабораторних робіт з дисципліни "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РЕМОНТНОГО ВИРОБНИЦТВА" Частина ІІІ ”Проектування ресурсозберігаючих технологічних процесів ремонті машин”
для студентів аграрних ВНЗ денної форми навчання зі спеціальностей: 6.090215 «Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва», 6.090219 «Обладнання лісового комплексу», 6.090211 «Колісні та гусеничні транспортні засоби»
Відповідальний за випуск: Тіхонов О.В. Комп’ютерний набір та верстка:
Формат паперу 60×84 1/16. Обл. – вид. ар. 1,2. Тираж 100 пр. Різограф TR 1510 №80653645
Адреса: 61002, м. Харків, вул. Артема, 44, кім. 101. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|