Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Короткі вказівки з техніки безпеки

5.1.1 Забезпечити надійне заземлення корпусів електродвигуна універсального пристрою і токарно-гвинторізного верстата 1К62.

5.1.2 Вмикати верстат і пристрій після ознайомлення з системою керування, порядком роботи та з дозволу учбового майстра.

5.1.3 Працювати на верстаті в спецодязі. При роботі на установці необхідно: під ногами оператора мати резиновий килим.

5.1..4 Перед пуском верстата і пристрою впевнитися в правильності установки всіх параметрів режиму вібронакатування, а також положення усіх рукояток.

5.1.5 Рукоятки під час роботи верстата не переключати.

5.1.6 При працюючій установці не проводити замірювань розмірів зразка.

5.2. Принципова схема вібронакатування (вібровигладжування).

 

 

5.3 Рисунки частково-регулярних мікрорельєфів (ЧРМР) і повністю регулярних мікрорельєфів (ПРМР), одержаних після вібронакатування.

 

5.4 Вибрані параметри режиму вібронакатування (вібровигладжування) згідно варіанту.

 

5.5 План операції вібронакатування

Таблиця 3 План операції

№ операції Назва операції. Спосіб закріплення деталі. Обладнання, пристрої, інструменти Номер переходу Зміст переходу
       

5.4. Висновки та зауваження

 

 

Відповіді на КОНТРОЛЬНІ заПИТАННЯ

6.1 Які існують параметри вібронакатування і як вони впливають на фізико-механічні властивості зміцненого шару деталі?

 

6.2 Як впливає вібронакатування на експлуатаційні властивості зміцнених поверхонь?

 

 

6.3 Які мікрорельєфи можна одержати вібронакатуванням та сфера їх застосування на деталях?

 

6.4 Які переваги регулярних мікрорельєфів в порівнянні з рельєфами, одержаними традиційними способами механічної обробки?

 

 

Роботу виконав студент__________________________________

(дата, підпис)

Роботу провів учбовий майстер____________________________

(дата, підпис)

 

Результати захисту роботи

Оцінка: За національною шкалою  
За шкалою ВНЗ  
За шкалоюECTS  

 

Роботу прийняв викладач_________________________________

(дата, підпис)

 

Сідашенко О.І.,

Скобло Т.С.,

Тіхонов О.В.,

Автухов А.К.,

Сайчук О В.,

Мартиненко О.Д.,

Бантковський В.А.,

Гончаренко О.А.,

 

Робочий зошит виконання лабораторних робіт з дисципліни

"ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ РЕМОНТНОГО ВИРОБНИЦТВА"

Частина ІІІ

”Проектування ресурсозберігаючих технологічних процесів ремонті машин”

 

для студентів аграрних ВНЗ денної форми навчання зі спеціальностей:

6.090215 «Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва»,

6.090219 «Обладнання лісового комплексу»,

6.090211 «Колісні та гусеничні транспортні засоби»

 

 

Відповідальний за випуск: Тіхонов О.В.

Комп’ютерний набір та верстка:

 

Формат паперу 60×84 1/16. Обл. – вид. ар. 1,2.

Тираж 100 пр.

Різограф TR 1510 №80653645

 

 

Адреса: 61002, м. Харків, вул. Артема, 44, кім. 101.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі вказівки з техніки безпеки | Читачеві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.