Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Виміряти масштабною лінійкою висоту падіння вантажу h. Для цього на штативі необхідно обрати дві мітки з відстанню між ними 0,6 – 1,2 м.

2. Заміряти діаметр обох шківів (дисків, на які намотується нитка), ці та подальші значення требо заносити до таблиці 7.1.

3. Закріпити важки L на стержнях на однаковій відстані від вісі обертання (біля середини кожного стержня хрестовини).

4. Визначити відстань li від центру тяжіння важків до вісі обертання. Для цього виміряти довжину важка (L) та виміряти відстань між зовнішніми кінцями двох важків (bі), вздовж однієї прямої, яка проходить через вісь хрестовини, і тоді

. (7.21)

5. Прикріпити до нитки вантаж m1 і намотати нитку на один зі шківів.

6. Відпустити хрестовину і в момент коли тіло проходить повз першу мітку – вмикаємо секундомір, повз другу – вимикаємо. Вимірювання повторити 3 рази і знайти середнє значення часу.

7. Змінити шків і повторити дослід п.6.

8. Змінити вантаж на m2 та повторити дослід п.6-7.

9. Посунути важки на кінці стержнів, та знову виміряти відстань від їх центру мас до осі обертання (li за формулою 7.21).

10. Повторити вимірювання п.5-8.

11. Для отриманих даних обчислити кутове прискорення за формулою (7.13).

12. Підставити отримані значення h, r і t у формулу (7.17) і визначити М1 і М2.

13. Підставляючи у формулу (7.20) значення , mі та lі, визначити момент інерції хрестовини.

 

Таблиця 7.1

h,м ri li mi,кг t,c ε,рад/с2 М,Н*м М/ε, кг*м2 I0, кг*м2
                 
               
               
N                

 

Контрольні запитання і завдання

1. Що називається моментом сили?

2. Яка розмірність одиниці його виміру?

3. Як визначити напрям вектора моменту сили?

4. Дайте визначення моменту імпульсу.

5. Що називається моментом інерції тіла?

6. Запишіть основний закон динаміки обертального руху.

 


Лабораторна робота 1-08


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис вимірювальної установки і методики вимірювань | ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ТІЛА НА ТРИФІЛЯРНОМУ ПІДВІСІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.