Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Встановити сочевицю Д у початкове положення, яке буде вказане викладачем.

2. Використовуючи секундомір, визначити час 20 повних коливань маятника, який підвішений на опорних призмах Б1 і Б2 по черзі. Кожне вимірювання провести 3 рази. Відхилення маятника не повинне бути більшим 5°.

3. Підрахувати періоди коливань обертального маятника відносно опорних призм Б1 та Б2 за формулами:

, (9.10)

де t1 – час 20-ти повних коливань відносно опорної призми Б1; − час 20-ти повних коливань відносно опорної призми Б2.

4. Перемістити сочевицю Д у нові положення, які на 2...3 см відрізняються від попереднього.

5. Повторити вимірювання, підрахувати періоди коливань T2 і ; T3 і ; T4 і ; T5 і .

6. Накреслити графіки залежності періодів коливань від положення сочевиці Д. На осі абсцис відкласти відстань l, на якій була сочевиця Д, на осі ординат − періоди коливань.

7. На графіку провести дві лінії, які з’єднують періоди коливань маятника відносно призми Б1 (лінія 1) та призми Б2 (лінія 2). Точка перетину ліній 1 і 2 визначає період коливань Т, значення якого підставляємо у формулу (9.9).

8. Використовуючи графік, визначити величину періоду коливань Т.

9. Виміряти приведену довжину фізичного маятника Lпрв.

10. За формулою (9.9) підрахувати величину прискорення вільного падіння g.

 

Контрольні запитання і завдання

1. Записати формулу періоду коливань фізичного маятника.

2. Що називається фізичним маятником?

3. Що таке приведена довжина фізичного маятника?

4. Як залежить прискорення вільного падіння від географічної широти і відстані до центру Землі?

 


Лабораторна робота № 1-10


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки. | МАТЕМАТИЧНИЙ ТА ФІЗИЧНИЙ МАЯТНИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.