Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вхід у казку

Звучить аудіо запис зі звуками буревію, діти на носочках забігають на килимок по колу. Кожен сідає в позу розслаблення.

- Наповнилися чарівною силою ? Готові до казки ?

Казка

Жив був на світі вітер. Він був дуже допитливий і тому скрізь літав і спостерігав за всім , що відбувається у світі.

 

Вправа «Гімнастика для очей»

Діти виконують рухи очима: а) вправо – вліво; б) вгору – вниз.

Рухи проводяться повільно. Голова при цьому не рухається.

 

Його цікавило абсолютно все, а що, ви мені зараз самі скажете.

-11-

Вправа « За ким та за чим спостерігав вітер»

Показую картки, на яких схематично зображені: заєць, вода, дощ, птахи, квіти, дерева.

Але найбільше захоплення у нього викликали люди, тому що вони про свої почуття не лише розповідали, а ще й могли їх показати на обличчі (мімікою). Люди могли радіти, тоді вони посміхалися та сміялися (показую картку з посмішкою).

Вправа « Сміх »

Напружуючи м’язи живота і поклавши на живіт руку, діти починають сміятися,відчуваючи напругу.

 

Могли сумувати, тоді вони плакали (показую картку - сум).

 

Вправа « Плач »

Пропоную дітям уявити, що вони засумували і почали плакати. Діти закривають руками обличчя та імітують плач. Вихователь підходить до кожного, жаліє та заспокоює.

 

Могли сердитися і бути злими (показую картку - злість).

 

Вправа « Злість »

Коли люди сердиті, вони інколи ображають того, хто знаходиться поряд, можуть сказати щось образливе, або, навіть, вдарити. Щоб цього не трапилося, давайте розсердимося на папірець, порвемо його і викинемо в корзину.Діти беруть папірці рвуть та кидають в корзину.

 

Могли бути добрими і лагідними, та любити один одного (показую картку – любов та доброта).

Вправа « Доброта та любов »

Ходжу біля дітей, обіймаю кожного, гладжу по голові та говорю, що я кожного з них люблю. А ви мене любите?Як ви мене любите? Діти біжать до вихователя та обіймають його.

 

Дивлячись на людей, вітер також вирішив передавати свій настрій. Коли був добрим, він ледь-ледь пролітав над землею, даруючи людям та всьому живому легку прохолоду.


Читайте також:

  1. Вхід у казку
  2. ЗАШИФРУЙ КАЗКУ




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумок заняття. | Вправа для дихання « Листочок »

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.