МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вхід у казкуЗвучить аудіо запис зі звуками буревію, діти на носочках забігають на килимок по колу. Кожен сідає в позу розслаблення. - Наповнилися чарівною силою ? Готові до казки ? Казка Жив був на світі вітер. Він був дуже допитливий і тому скрізь літав і спостерігав за всім , що відбувається у світі.
Вправа «Гімнастика для очей» Діти виконують рухи очима: а) вправо – вліво; б) вгору – вниз. Рухи проводяться повільно. Голова при цьому не рухається.
Його цікавило абсолютно все, а що, ви мені зараз самі скажете. -11- Вправа « За ким та за чим спостерігав вітер» Показую картки, на яких схематично зображені: заєць, вода, дощ, птахи, квіти, дерева. Але найбільше захоплення у нього викликали люди, тому що вони про свої почуття не лише розповідали, а ще й могли їх показати на обличчі (мімікою). Люди могли радіти, тоді вони посміхалися та сміялися (показую картку з посмішкою). Вправа « Сміх » Напружуючи м’язи живота і поклавши на живіт руку, діти починають сміятися,відчуваючи напругу.
Могли сумувати, тоді вони плакали (показую картку - сум).
Вправа « Плач » Пропоную дітям уявити, що вони засумували і почали плакати. Діти закривають руками обличчя та імітують плач. Вихователь підходить до кожного, жаліє та заспокоює.
Могли сердитися і бути злими (показую картку - злість).
Вправа « Злість » Коли люди сердиті, вони інколи ображають того, хто знаходиться поряд, можуть сказати щось образливе, або, навіть, вдарити. Щоб цього не трапилося, давайте розсердимося на папірець, порвемо його і викинемо в корзину.Діти беруть папірці рвуть та кидають в корзину.
Могли бути добрими і лагідними, та любити один одного (показую картку – любов та доброта). Вправа « Доброта та любов » Ходжу біля дітей, обіймаю кожного, гладжу по голові та говорю, що я кожного з них люблю. А ви мене любите?Як ви мене любите? Діти біжать до вихователя та обіймають його.
Дивлячись на людей, вітер також вирішив передавати свій настрій. Коли був добрим, він ледь-ледь пролітав над землею, даруючи людям та всьому живому легку прохолоду. Читайте також:
|
||||||||
|