Програмовий зміст:Розвивати пізнавальний інтерес, уміння виражати свої емоції. Виховувати бажання бути добрими один до одного та берегти природу. Сприяти зміцненню психічного здоров’я дітей. Вивчити цифри 6, 7, 8, 9, та число 10, закріпити вміння визначати форму та колір предметів. Формувати вміння виготовляти предмети із солоного тіста, використовуючи методи розкачування та приплющення. Учити дітей отримувати задоволення від виконаної роботи.
Матеріал:Звуки вітру для входу в казку, картки для розвитку логічного мислення дітей, картки із зображенням емоцій (сміх , сум , злість , добро і любов), папірці для зняття емоційного напруження дітей, корзина, відео запис урагану, корзина з горішками, солоне тісто, стаканчики одноразового використання, дощечки, сірники, папірці для готових виробів, вологі серветки.
Хід заняття:
Вступ
- Діти, сьогодні ми з вами відправимося у подорож до казки, де мова піде про вітер. Давайте з вами подумаємо і скажемо: «Який буває вітер?» (сильний, слабкий, грайливий, легкий …)
- Як ви вважаєте, потрібен вітер чи ні?
- Так, влітку вітер дарує прохолоду, а взимку, коли вітер стихає, мороз стає добрішим і не так щипає нас за щічки.
- Ось ми і підійшли до початку казки. Для подорожі по казці нам необхідна особлива сила. Цю силу нам подарує сам вітер.