МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Квітень«Їжачок» Програмовий зміст :Розвивати вміння відчувати і розуміти іншого. Виховувати доброзичливість, комунікабельність. Формувати уявлення про необхідність бути дбайливим до інших. Вчити дітей керувати м’язами тіла : розслабляти чи напружувати їх за бажанням. Удосконалювати вміння дітей працювати із солоним тістом. Закріпити прийоми скачування, з’єднування деталей під час виготовлення пташки, жучка-сонечка та ін. Матеріал :запис легкої музики, тунель, зразки для ліплення, дощечки, серветки.
Хід заняття: Вступ - Діти, сьогодні ми з вами відправимося у казку, де головним героєм буде… А хто саме буде головним героєм ви мені скажете самі після того, як послухаєте загадку : Вдень я сплю, а прийде ніч, Отоді вже – інша річ! Я виходжу полювати – -29- Стережись, мишва хвостата ! Не злічу вже, скільки штук За життя я з’їв гадюк. Я колючий, мов будяк, А зовуть мене…( Їжак ) Вірно, сьогодні головним героєм нашої казки буде їжачок. Закрийте очі і уявіть собі їжака. Який він ? - Діти , а ви знаєте , що їжак – це хижа тварина, бо він живиться мілкими тваринами. Отже, якщо біля вашого будинку живе їжак , то будьте певні, ні миші, ні гадюки поряд жити не будуть. А раз так, то що ми ще можемо сказати про їжака, крім того, що він колючий. Який він? - Вірно, діти, він сміливий. Але сьогодні ми відправимося у казку, де зустрінемося з незвичайним їжачком.
Вхід у казку Для того, щоб опинитися у казці, нам потрібно пройти через чарівний тунель. Там трохи незвично, але того, хто не злякається та переборе свій страх, чекають дивовижні пригоди разом з героями казки.
Вихователь кладе тунель на підлогу, і діти по черзі пролазять крізь нього. Ви дуже гарно справились із завданням і наповнилися чарівною силою для подорожі по казці.
Казка Жив на світі їжачок. Він завжди був усім незадоволений. Його все на світі дратувало і сердило. Тому він жив окремо і в нього ніколи не було ні друзів, ні сусідів. Вправа « Їжачок» Діти мілкими кроками пересуваються по килимку, потім зупиняються та сердито чмихають, як роздратований їжачок.
Одного разу мураха, яка опинилася далеко від свого мурашника, потрапила в біду: вона зламала одну з чотирьох ніжок і знепритомніла майже біля входу в будиночок їжачка. Читайте також:
|
||||||||
|