МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа «Порятунок»Дітям пропонуються тварини-іграшки, яких би вони врятували. Вихователь пояснює, що кожна з цих іграшок потребує певної допомоги, а діти повинні взяти іграшку, пожаліти її та віднести до ігрового куточка.
Але цієї ночі їжачку пощастило на полюванні, і він задоволений та ситий повертався додому , забувши, що там у нього непроханий гість . Зайшовши до будиночка, він усе згадав і тільки-но хотів знову розсердитися, як бідна мураха зіщулилася на ліжку і затремтіла чи то від холоду, чи від того, що в неї боліла ніжка. Вправа «Холод» Діти стоять на килимку та «мерзнуть». - Мерзнути приємно? А як ви вважаєте, ваші руки, обличчя, плечі, зараз розслаблені чи напружені? Напружені – це значить тверді. Вихователь пропонує пощупати м’язи рук, щоб упевнитися, що вони тверді.
Щось ворухнулося в сердечку у Їжака, і він ще не розумів , що то була жалість і співчуття до меншого та слабшого. Він вирішив сходити до тітоньки сови, яка славилася тим, що лікувала всіх звірів у лісі.
-31- Вправа « Стук серця» Дітям пропонується розбитися на пари. Потім по черзі лягати на підлогу та один в одного слухати сердечко. При цьому той, хто лежить, не відкриває очі та не ворушиться.
Сова, почувши про що просив її Їжачок, сильно здивувалася , але погодилася піти оглянути хвору комаху. Вона приписала їй ліки і прив’язала до зламаної ніжки маленьку гілочку, щоб та швидше загоїлася. А Їжачка попросила повідомити батькам мурахи, що вона в нього, тому що перевозити її в мурашник ще не можна. Відтоді двері в будиночок Їжачка не зачинялися. У мурашки виявилося стільки друзів , що кожну годину хтось приходив її провідати. Вправа «Друзі» Вибирається одна дитина -«мураха». До неї по черзі підходять діти, вітаються, запитують: « Як справи?», та бажають скорішого одужання.
Коли мураха одужала та повернулася додому, Їжачку стало сумно і самотньо. Тоді він вирішив сам піти і провідати мураху та її друзів, які з часом стали друзями і самого Їжачка. Всі дуже зраділи, побачивши його з корзиною ягід у руці і радісною та лагідною посмішкою на обличчі. Вправа «Радісна зустріч» Діти повертаються один до одного, радіють зустрічі та обіймаються.
З того дня їжачок забув, що таке дратуватися та злитися, він зрозумів, що потрібно жити поряд з друзями і радіти життю. Читайте також:
|
||||||||
|