Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа «Порятунок»

Дітям пропонуються тварини-іграшки, яких би вони врятували. Вихователь пояснює, що кожна з цих іграшок потребує певної допомоги, а діти повинні взяти іграшку, пожаліти її та віднести до ігрового куточка.

 

Але цієї ночі їжачку пощастило на полюванні, і він задоволений та ситий повертався додому , забувши, що там у нього непроханий гість . Зайшовши до будиночка, він усе згадав і тільки-но хотів знову розсердитися, як бідна мураха зіщулилася на ліжку і затремтіла чи то від холоду, чи від того, що в неї боліла ніжка.

Вправа «Холод»

Діти стоять на килимку та «мерзнуть».

- Мерзнути приємно? А як ви вважаєте, ваші руки, обличчя, плечі, зараз розслаблені чи напружені? Напружені – це значить тверді. Вихователь пропонує пощупати м’язи рук, щоб упевнитися, що вони тверді.

 

Щось ворухнулося в сердечку у Їжака, і він ще не розумів , що то була жалість і співчуття до меншого та слабшого. Він вирішив сходити до тітоньки сови, яка славилася тим, що лікувала всіх звірів у лісі.

 

 

-31-

Вправа « Стук серця»

Дітям пропонується розбитися на пари. Потім по черзі лягати на підлогу та один в одного слухати сердечко. При цьому той, хто лежить, не відкриває очі та не ворушиться.

 

Сова, почувши про що просив її Їжачок, сильно здивувалася , але погодилася піти оглянути хвору комаху. Вона приписала їй ліки і прив’язала до зламаної ніжки маленьку гілочку, щоб та швидше загоїлася. А Їжачка попросила повідомити батькам мурахи, що вона в нього, тому що перевозити її в мурашник ще не можна. Відтоді двері в будиночок Їжачка не зачинялися. У мурашки виявилося стільки друзів , що кожну годину хтось приходив її провідати.

Вправа «Друзі»

Вибирається одна дитина -«мураха». До неї по черзі підходять діти, вітаються, запитують: « Як справи?», та бажають скорішого одужання.

 

Коли мураха одужала та повернулася додому, Їжачку стало сумно і самотньо. Тоді він вирішив сам піти і провідати мураху та її друзів, які з часом стали друзями і самого Їжачка. Всі дуже зраділи, побачивши його з корзиною ягід у руці і радісною та лагідною посмішкою на обличчі.

Вправа «Радісна зустріч»

Діти повертаються один до одного, радіють зустрічі та обіймаються.

 

З того дня їжачок забув, що таке дратуватися та злитися, він зрозумів, що потрібно жити поряд з друзями і радіти життю.


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Зустріч» | Висновок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.