МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВисновокВсе скінчилося добре. Як ви вважаєте: зрозумів їжачок, що жити поряд з друзями краще, ніж самотньо? Всю чарівну силу ми з вами витратили під час подорожі та повернулися до групи. - Діти, погляньте, до нас прилетіла пташечка і принесла з собою корзинку, давайте подивимось, що там. - Погляньте, вона принесла нам подарунки від мешканців лісу, тут і грибочки, і ягоди, і горішки. А ще їй хотілось би, щоб і в неї було багато друзів, як у Їжачка. Давайте спробуємо зліпити пташечок із солоного тіста. - У кожного з вас на столах знаходиться солоне тісто, візьміть два шматочки, скатайте дві кульки – це тулуб і голова, з’єднайте, прикріпіть вічка (з бусинок , ґудзиків), і дзьобик. - А потім нагодуємо пташенят – дамо їм у дзьобики черв’ячків. Нагадую дітям прийоми роботи: відтягування, прищипування.
-32- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя. Підсумок заняття. По закінчені роботи даю позитивну оцінку виконаній роботі, та пропоную посадити наших пташенят на віконечко. Травень « Веселкова країна» Програмовий зміст :Розвивати вміння знімати емоційне та тілесне напруження. Виховувати добрі почуття. Сприяти розвитку творчого мислення, фантазії та уяви. Дати дітям знання про різноманітність навколишнього світу, за допомогою елементів кольоротерапії та музикотерапії; вправляти дітей у створенні образу предмета, використовуючи конструктивний способ ліплення. Закріпити вміння ділити солоне тісто на частини, прийоми скріплення частин.
Матеріал :Слайд-презентації веселки, кольорів веселки, солоне тісто, зразки, дощечки, серветки. Хід заняття: Вступ Вихователь пропонує дітям подивитися слайди із зображенням веселки. - Що це? ( веселка ). - Вірно, діти, – це веселка, а ще її називають: райдуга, веселуха або цмок. Веселка– це одне з найкрасивіших явищ природи, яке з’являється на небі, коли йде дощ і одночасно світить сонце. Ось сьогодні ми з вами відправимося в подорож до Веселкової країни. Але, щоб потрапити туди, нам необхідна особлива сила, вона з’явиться, як тільки ми з вами пройдемо під веселкою. - Ви згодні? Вхід у казку Вихователь вмикає аудиозапис спокійної музики, і діти на носочках проходять під «веселкою», та наповнюються «чарівною силою». Пройшовши під «веселкою», кожна дитина сідає на п’яточки, у позу розслаблення. - Наповнилися «чарівною силою»? Готові до казки?
Казка Зустрілись якось у небі велика Чорна хмара і яскраве жовте Сонце.
-33- Читайте також:
|
||||||||
|