Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновок

Все скінчилося добре. Як ви вважаєте: зрозумів їжачок, що жити поряд з друзями краще, ніж самотньо? Всю чарівну силу ми з вами витратили під час подорожі та повернулися до групи.

- Діти, погляньте, до нас прилетіла пташечка і принесла з собою корзинку, давайте подивимось, що там.

- Погляньте, вона принесла нам подарунки від мешканців лісу, тут і грибочки, і ягоди, і горішки. А ще їй хотілось би, щоб і в неї було багато друзів, як у Їжачка. Давайте спробуємо зліпити пташечок із солоного тіста.

- У кожного з вас на столах знаходиться солоне тісто, візьміть два шматочки, скатайте дві кульки – це тулуб і голова, з’єднайте, прикріпіть вічка (з бусинок , ґудзиків), і дзьобик.

- А потім нагодуємо пташенят – дамо їм у дзьобики черв’ячків.

Нагадую дітям прийоми роботи: відтягування, прищипування.

 

 

-32-

Самостійна робота дітей.

Індивідуальна допомога вихователя.

Підсумок заняття.

По закінчені роботи даю позитивну оцінку виконаній роботі, та пропоную посадити наших пташенят на віконечко.

Травень

« Веселкова країна»

Програмовий зміст :Розвивати вміння знімати емоційне та тілесне напруження. Виховувати добрі почуття. Сприяти розвитку творчого мислення, фантазії та уяви. Дати дітям знання про різноманітність навколишнього світу, за допомогою елементів кольоротерапії та музикотерапії; вправляти дітей у створенні образу предмета, використовуючи конструктивний способ ліплення. Закріпити вміння ділити солоне тісто на частини, прийоми скріплення частин.

 

Матеріал :Слайд-презентації веселки, кольорів веселки, солоне тісто, зразки, дощечки, серветки.

Хід заняття:

Вступ

Вихователь пропонує дітям подивитися слайди із зображенням веселки.

- Що це? ( веселка ).

- Вірно, діти, – це веселка, а ще її називають: райдуга, веселуха або цмок. Веселка– це одне з найкрасивіших явищ природи, яке з’являється на небі, коли йде дощ і одночасно світить сонце.

Ось сьогодні ми з вами відправимося в подорож до Веселкової країни. Але, щоб потрапити туди, нам необхідна особлива сила, вона з’явиться, як тільки ми з вами пройдемо під веселкою.

- Ви згодні?

Вхід у казку

Вихователь вмикає аудиозапис спокійної музики, і діти на носочках проходять під «веселкою», та наповнюються «чарівною силою».

Пройшовши під «веселкою», кожна дитина сідає на п’яточки, у позу розслаблення.

- Наповнилися «чарівною силою»? Готові до казки?

 

Казка

Зустрілись якось у небі велика Чорна хмара і яскраве жовте Сонце.

 

-33-


Читайте також:

  1. IV Висновок
  2. IV. Висновок
  3. IV. Висновок
  4. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  5. Аудиторський висновок
  6. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  7. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  8. Безумовно-позитивний висновок
  9. Висновок
  10. Висновок
  11. Висновок
  12. Висновок




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Порятунок» | Вправа «Зустріч Чорної хмари з Сонечком»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.