МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВисновокВсе скінчилося добре. Як ви вважаєте: зрозумів їжачок, що жити поряд з друзями краще, ніж самотньо? Всю чарівну силу ми з вами витратили під час подорожі та повернулися до групи. - Діти, погляньте, до нас прилетіла пташечка і принесла з собою корзинку, давайте подивимось, що там. - Погляньте, вона принесла нам подарунки від мешканців лісу, тут і грибочки, і ягоди, і горішки. А ще їй хотілось би, щоб і в неї було багато друзів, як у Їжачка. Давайте спробуємо зліпити пташечок із солоного тіста. - У кожного з вас на столах знаходиться солоне тісто, візьміть два шматочки, скатайте дві кульки – це тулуб і голова, з’єднайте, прикріпіть вічка (з бусинок , ґудзиків), і дзьобик. - А потім нагодуємо пташенят – дамо їм у дзьобики черв’ячків. Нагадую дітям прийоми роботи: відтягування, прищипування.
-32- Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя. Підсумок заняття. По закінчені роботи даю позитивну оцінку виконаній роботі, та пропоную посадити наших пташенят на віконечко. Травень « Веселкова країна» Програмовий зміст :Розвивати вміння знімати емоційне та тілесне напруження. Виховувати добрі почуття. Сприяти розвитку творчого мислення, фантазії та уяви. Дати дітям знання про різноманітність навколишнього світу, за допомогою елементів кольоротерапії та музикотерапії; вправляти дітей у створенні образу предмета, використовуючи конструктивний способ ліплення. Закріпити вміння ділити солоне тісто на частини, прийоми скріплення частин.
Матеріал :Слайд-презентації веселки, кольорів веселки, солоне тісто, зразки, дощечки, серветки. Хід заняття: Вступ Вихователь пропонує дітям подивитися слайди із зображенням веселки. - Що це? ( веселка ). - Вірно, діти, – це веселка, а ще її називають: райдуга, веселуха або цмок. Веселка– це одне з найкрасивіших явищ природи, яке з’являється на небі, коли йде дощ і одночасно світить сонце. Ось сьогодні ми з вами відправимося в подорож до Веселкової країни. Але, щоб потрапити туди, нам необхідна особлива сила, вона з’явиться, як тільки ми з вами пройдемо під веселкою. - Ви згодні? Вхід у казку Вихователь вмикає аудиозапис спокійної музики, і діти на носочках проходять під «веселкою», та наповнюються «чарівною силою». Пройшовши під «веселкою», кожна дитина сідає на п’яточки, у позу розслаблення. - Наповнилися «чарівною силою»? Готові до казки?
Казка Зустрілись якось у небі велика Чорна хмара і яскраве жовте Сонце.
-33- Читайте також:
|
||||||||
|