Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Look at the organization chart. Use the information from the text above to complete the missing information. The first is done for you. Give the summary of the text.

 

 


Read the text and explain the words in bold.


Читайте також:

  1. A. Read the additional texts with interesting facts about Canada and discuss this information with your partner.
  2. A. Sarah and Ken are having an argument. Read what Sarah says and complete the dialogue with Ken’s answers from the box below. Then try to guess his last answer.
  3. A. What countries is English the first language? Match English-speaking countries with their national flags and capitals.
  4. A. What do you know about the economy of Canada? Complete this file, use vertical prompts if necessary.
  5. A. When you meet someone for the first time, it is customary to introduce yourself.
  6. A. You will hear a manager interviewing a person for a job. Listen out for these verbs, and then use them to complete sentences 1-5.
  7. Act as a teacher in class, using the material from the lectures above.
  8. Answer the following questions about the text.
  9. Answer the questions on the text.
  10. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  11. B) Comment on the fragments above.
  12. B) Comment on the letter above. Point out in what it differs from Judy's earlier letters (see the text). Explain the last line of this letter. Is Judy quite serious here?




Переглядів: 1210

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Perrier Vittel | Mixed Economy

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.